Gigantul german Continental, cel mai mare producător de componente auto din România, a anunţat o restructurare care pune în pericol 30.000 de locuri de muncă la nivel global
Nemţii de la Continental plănuiesc să desfiinţeze sau să transfere circa 30.000 de locuri de muncă pentru a-şi reduce costurile cu 1 miliard de euro pe an, în contextul în care criza coronavirusului pune presiune din ce în ce mai multă pe industria auto, potrivit Bloomberg.
Circa 90% dintre măsurile de restructurare vor fi implementate treptat până în 2025, a anunţat Continental, marţi.
Operaţiunile din Germania ale producătorului de componente auto vor fi afectate cel mai puternic, cu circa 13.000 de locuri de muncă în pericol de a fi desfinţate sau mutate în alte ţări.
Conform datelor disponibile în luna martie, Continental avea peste 20.000 de angajaţi în România, fiind cel mai mare producător de componente auto de pe piaţa locală.
Industria auto se confruntă cu cea mai puternică criză din ultimii 70 de ani, iar furnizorii de componente auto sunt „loviţi cu atât mai puternic”, a declarat Elmar Degenhart, CEO-ul Continental.
Industria auto este afectată de pandemia de Covid-19 în acelaşi timp în care simte presiunea de a investi în noi tehnologii, pe măsură ce era motoarelor cu combustie apune încet, iar serviciile de car-sharing în creştere afectează cererea din piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro