Gigantul Shein, care promovează fast-fashion pe steroizi, vrea să se listeze la Bursa din New York, dar aşteaptă un semnal de la Beijing
Gigantul online de fast-fashion Shein vrea să se listeze pe bursa din New York, iar acum aşteaptă un semnal pozitiv în acest sens de la autorităţile din Beijing, chiar dacă Shein a încercat să convingă comunitatea globală de business că s-a îndepărtat de China, potrivit FT.
În ultimele săptămâni, mai mulţi directori de top din compania Shein au fost în discuţii cu autorităţile de reglementare din China pentru a primi acordul în vederea unei listări la Bursa din New York, conform surselor citate de publicaţia de business.
Nu este clar care este procedura de reglementare care necesită această aprobare a Beijingului. Shein a pornit la drum ca startup în China, cu un fondator chinez, dar şi-a mutat sediul central în Singapore şi nu generează venituri în ţara de origine.
Shein a fost evaluată la peste 60 de miliarde de dolari în cea mai recentă rundă de finanţare, gigantul este profitabil, iar în 2024 ţinteşte venturi de aproape 60 de miliarde de dolari.
Gigantul Shein a luat modelul fast-fashion, dăunător de altfel pentru mediu şi cu un impact social negativ prin salariile reduse pe care acest model le presupune, şi l-a dus la următorul nivel.
Chiar dacă nu generează venituri în China, gigantul are mii de angajaţi în China, de la designeri la manageri de aprovizionare, iar cea mai mare parte a producţiei se întâmplă în fabrici din provincia chineză Guangdong.
Dacă listarea merge înainte, Shein ar putea fi cea mai valoroasă companie care se listează la bursa americană de la listarea Uber din 2019 şi până acum.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro