GOOGLE modifică, marţi, algoritmul de afişare a rezultatelor căutărilor de pe dispozitive mobile
Google va actualiza, marţi, algoritmul utilizat pentru afişarea rezultatelor căutărilor efectuate de utilizatori pe dispozitivele mobile, lucru care va influenţa ordinea de afişare a site-urilor, având prioritate cele cu versiuni pentru telefoane mobile şi tablete.
Potrivit businessinsider.com, noul algoritm care va fi implementat de motorul de căutare va favoriza site-urile care au versiuni pentru dispozitive mobile - pagini care afişează textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da uşor click şi care se afişează corect indiferent de mărimea ecranului pe care sunt accesate -, care vor fi afişate mai sus în lista de rezultate ale căutărilor online efectuate de pe telefoane mobile şi tablete.
Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afişate în poziţii mai slabe în topul căutărilor GOOGLE.
Business Insider precizează că aproximativ 60% din traficul online este efectuat în prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii săi să aibă o experienţă de navigare cât mai bună în momentul în care accesează un link pe telefonul mobil sau pe tabletă.
Compania Google a anunţat schimbările privind algoritmul în luna februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape două luni şi o mulţime de informaţii pentru a face modificările necesare paginilor web astfel încât să nu rişte să dispară din listele de rezultate ale căutărilor de pe mobil.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro