Grupul City Grill a raportat afaceri de peste 33,7 mil. euro anul trecut
Grupul românesc de restaurante City Grill a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 33,7 milioane euro, în creştere cu 11% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Grupul City Grill administrează în prezent 19 restaurante şi cafenele, deschise sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café.
Suprafaţa totală a restaurantelor şi cafenelelor operate de Grup a ajuns în prezent la 12.500 mp, iar capacitatea lor este de peste 3.372 persoane în interior (53%) şi 2.952 persoane pe terase (47%).
În 2017, în restaurantele Grupului City Grill, peste 40% dintre vânzările grupului au trecut prin programul de fidelizare Out4food.
“Aplicaţia Out4Food este pariul nostru în tehnologie şi în cei 5 ani de la lansare s-a dovedit a fi cel mai performant sistem de fidelizare al clienţilor din industria noastră. A ajuns la peste 80.000 conturi active şi este folosită în special de persoane cu vârsta între 27-40 ani, mai mulţi bărbaţi, căsătoriţi, cu copii, studii superioare şi poziţii de middle şi top management.” –declară Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
Valoarea medie a unei tranzacţii în restaurantele din Grupul City Grill este 99 lei. Cele mai comandate preparate diferă, în funcţie de brandul şi specificul restaurantului, însă se remarcă interesul ridicat al clienţilor faţă de ciolanul de porc cu varză, mici, pizza şi paste, papanaşi, borş de cocos sau Mâncarea Berarului (pulpe de raţă la cuptor).
Cu peste 1350 angajaţi în cele 19 restaurante şi cafenele operate, Grupul City Grill este cel mai important angajator român din industria restaurantelor. În 2017 au fost înfiinţate peste 200 locuri de muncă, iar în 2018 numărul angajărilor pe poziţii noi va depăşi 350. Cele mai căutate poziţii sunt cele de picoli, ospătari, bucătari şi ajutor de bucătar.
“Academia City Grill este un proiect pe care l-am lansat anul trecut pentru a facilita intrarea persoanelor necalificate în domeniu. În cadrul Academiei se desfăşoară cursuri de formare, practice şi teoretice, pentru meserii precum ospătar sau bucătar, dar şi pentru funcţii de conducere, precum şef de sală sau şef de restaurant. O persoană fără experienţă care îşi doreşte să înveţe meserie, să primească un venit stabil şi la timp, poate de exemplu să înceapă într-o poziţie de ajutor de bucătar, să urmeze cursurile Academiei şi în 6 luni să fie calificat pentru o poziţie de bucătar, cu diplomă acreditată de Ministerul Muncii.” –adaugă Daniel Mischie.
Motoarele creşterii cifrei de afaceri în 2017 au fost investiţiile în tehnologie, eficientizarea operaţiunilor şi deschiderea a două noi restaurante sub brandul Trattoria Buongiorno (Trattoria Buongiorno Centrul Istoric şi Trattoria Buongiorno Arena). Valoarea totală a investiţiilor demarate în 2017 a fost de 4,5 milioane de euro.
Valoarea estimată a investiţiilor în 2018 se situează în jurul a 4,2 milioane de euro, iar direcţiile strategice către care sunt alocate sunt resursele umane (programe de formare profesională, dezvoltare personală şi fidelizare pentru angajaţi) şi tehnologie (dezvoltarea aplicaţiei Out4Food), precum şi dezvoltarea şi modernizarea reţelei şi un nou segment de business, livrările la domiciliu.
Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent 19 restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro