Grupul Iulius lansează un nou concept de retail, pe zona de proximitate, odată cu deschiderea Family Market Miroslava, o investiţie de 12 milioane de euro

Autor: Roxana Rosu Postat la 15 iulie 2022 107 afişări

Grupul Iulius lansează un nou concept de retail, pe zona de proximitate, odată cu deschiderea Family Market Miroslava, o investiţie de 12 milioane de euro

Grupul Iulius, fondat de omul de afaceri Iulian Dascălu, a lansat un nou concept de retail odată cu deschiderea Family Market Miroslava, un proiect de proximitate realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava, investiţia pentru realizarea acestui complex fiind de aproximativ 12 milioane euro.

Comuna Miroslava are circa 40.000 de locuitori, la care se adaugă alţi 100.000 de rezidenţi din localităţile învecinate.

În plus, Iulius va deschide în toamnă şi Family Market Bucium, cele două proiecte însumând  o investiţie de peste 23 milioane de euro.  Proiectele sunt finanţate prin intermediul CEC Bank.

„În ultimii 20 de ani, ne-am concentrat pe realizarea de proiecte importante de regenerare urbană, în mari oraşe din România. Astăzi, suntem entuziasmaţi să dezvăluim publicului noul concept IULIUS, care va fi un partener al comunităţilor în expansiune. Comuna Miroslava s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, datorită administraţiei locale şi a investiţiilor atrase în zonă, creându-se o comunitate puternică ce are nevoie de servicii de bază, în apropierea casei. Mixul de magazine şi facilităţi, inaugurat astăzi, a fost personalizat pe aşteptările locuitorilor pentru a simplifica şi înfrumuseţa viaţa rezidenţilor şi a le oferi mai mult timp de calitate alături de cei dragi, reducând drumurile spre oraş. Totodată, Family Market este o platformă de susţinere şi promovare a antreprenorilor şi producătorilor locali, majoritari în proiect, care vor oferi produse autohtone, de calitate”, a declarat Radu Pârlea, managerul Family Market.

Family Market Miroslava, un format parter şi etaj, are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 7.000 mp şi include supermarket, băcănie, carmangerie, patiserie & pizzerie, restaurant, cofetărie, farmacie, fashion şi produse pentru casă, librărie, coafor, curăţătorie, pet shop, coffee shop etc.

Ancora Family Market este retailerul Auchan România, care propune un nou format de supermarket, de peste 2.000 mp.

„Deschiderea Auchan Miroslava reprezintă un moment important pentru noi, fiind primul proiect din noul concept de supermarket, de mari dimensiuni, pe care Auchan l-a testat şi dezvoltat în ultimii ani., a declarat Ioana Toşa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.

În afară de Auchan, în Family Market Miroslava a fost inaugurat primul magazin al brandului Sinsay din judeţul Iaşi, parte a grupului LPP din Polonia, un concept nou de magazin, pe o suprafaţă de 1.000 mp, şi un magazin Pepco.

Family Market include şi un parc cu peste 110 arbori maturi, cu înălţimi mari, aduşi special de la pepiniere din Italia.

Iulius a investit aproximativ 1 milion de euro în amenajarea parcării şi a infrastructurii.

Grupul Iulius a dezvoltat proiectele mixte Palas din Iaşi şi Iulius Town din Timişoara, dar şi mallurile sub brandul Iulius din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava şi câteva clădiri de birouri. Din 2017, Iulian Dascălu împarte reţeaua Iulius Mall şi proiectul Iulius Town cu fondul Atterbury Europe.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
market,
proiecte,
auchan,
concept

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.