H&M a depăşit pragul de 100 mil. euro după trei ani în România
Gigantul suedez de modă H&M, cu afaceri de 17 mld. euro la nivel mondial, a trecut în România pragul de 100 de milioane de euro la circa trei ani de la intrarea pe piaţă. Compania a reuşit în 2013 să deschidă nouă magazine şi să îşi majoreze businessul cu peste 40% într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc.
Suedezii devin astfel primul brand de modă care atinge pragul de 100 de milioane de euro vânzări în România la o reţea de 28 de magazine. Principalul său competitor, Zara - parte a grupului spaniol Inidtex, liderul pieţei locale - nu şi-a publicat încă oficial datele financiare aferente anului 2013.
Într-o perioadă în care brandurile internaţionale în frunte cu H&M se extind agresiv, multe branduri locale, sufocate, trag obloanele sau intră în insolvenţă, un exemplu în acest caz fiind House of Art, brand intrat în insolvenţă din 2012, la propria cerere.
Citiţi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro