Happy Tour: Surpriza anului trecut a fost cererea mare pentru vacanţe la Disneyland Paris. Vânzările către această destinaţie au depăşit pragul de 1 milion euro

Autor: Miruna Diaconu Postat la 04 februarie 2024 779 afişări

Disneyland Paris, unul dintre cele mai vizitate parcuri tematice din Europa, a avut o creştere semnificativă anul trecut, spune Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour. Vânzările agenţiei de turism către această des­ti­naţie au depăşit pragul de 1 milion de euro.

Happy Tour: Surpriza anului trecut a fost cererea mare pentru vacanţe la Disneyland Paris. Vânzările către această destinaţie au depăşit pragul de 1 milion euro

♦ Turiştii nu au redus bugetul alocat unei vacanţe, însă au renunţat la anumite tipuri de călătorii, precum city-break-urile, ca urmare a inflaţiei.

Disneyland Paris, unul dintre cele mai vizitate parcuri tematice din Europa, a avut o creştere semnificativă anul trecut, spune Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour. Vânzările agenţiei de turism către această des­ti­naţie au depăşit pragul de 1 milion de euro.

„În cazul nostru, surpriza anului trecut a fost Disneyland Paris, pentru că a fost cel mai bun an din punctul de vedere al vânzărilor în condiţiile în care tarifele au crescut“, spune Javier Garcia del Valle, fără să menţioneze numărul turiştilor români care au ajuns la Disneyland Paris prin intermediul agenţiei. Anul trecut, agenţia a ajuns la o cifră de afaceri peste nivelul din 2019, când afacerile companiei au fost de 15,9 milioane lei, potrivit datelor Ministerului de Finanţe. Provocările nu au lipsit însă, mai ales cauzate de creşterea costurilor şi de evenimentele externe care au perturbat turismul.

„Situaţia din Orient a fost o provocare pentru leisure şi s-a văzut în destinaţiile din zonă în condiţiile în care ultimul trimestru al anului avea cerere mare pe destinaţiile din respectiva zonă“, spune el.

Cu toate acestea, Javier Garcia Del Velle spune că nu a observat o reducere a bugete­lor alocate vacanţelor, dar turiştii şi-au redus numărul vacanţelor pe care şi le planificau într-un an. Astfel, oamenii alocă aceeaşi su­mă de bani pentru o vacanţă, dar au renunţat la vacanţe mai mici precum city-break-urile.

Tensiunile din Orient au afectat turis­mul, fiind destinaţii populare pentru români în sezonul de iarnă.

„Situaţia din Orient a fost o provocare pentru leisure şi s-a văzut în destinaţiile din zonă în condiţiile în care ultimul trimestru al anului avea cerere mare pe destinaţiile din respectiva zonă“, precizează Javier Garcia del Valle.

Anul trecut, agenţia şi-a crescut portofoliul de clienţi corporate cu 15%. Conform celor mai recente date, segmentul de leisure reprezintă 35% din cifra de afaceri a agenţiei de turism Happy Tour, în timp ce segmentul de business travel generează 65% din total.

Agenţia s-a concentrat, în ultimii ani, să creeze pachete tailor made pentru turişti şi să ofere o gamă de experienţe mai largă. Pentru anul acesta, Happy Tour nu are în plan să adauge noi destinaţii în portofoliu.

„Sperăm să fie un an la fel de bun, dar mai ales să nu mai avem surprize care să ducă la instabilitate. Situaţia din Israel/Gaza a afectat turismul, şi nu numai, iar genul acesta de evenimente afectează industria. Ne aşteptăm la o creştere de 10% dacă nu apar neprevăzute. Nu pregătim neapărat destinaţii noi, ci experienţe noi. Avem cereri pentru evenimente în lumea întreagă, de la competiţii sportive, concerte, expoziţii, la experienţe culinare, şi sunt genul de experienţe pe care le oferim turiştilor, nu doar biletul, ci un întreg program în jurul respectivului eveniment“, mai spune directorul agenţiei.

Javier Garcia del Valle are o experienţă de peste 35 de ani în industria turismului şi locuieşte în România de mai bine de un deceniu, când a preluat conducerea agenţiei Happy Tour, devenind totodată şi acţionar minoritar în cadrul companiei.

De-a lungul anilor, sub conducerea lui Javier Garcia del Valle, s-au dezvoltat şi serviciile din zona de leisure, Happy Tour devenind una dintre cele mai mari agenţii de turism din România, cu birouri proprii şi în Bulgaria şi Turcia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Happy Tour,
disneyland,
paris,
vacanta

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.