Hilton îşi extinde prezenţa în România şi bate palma cu o companie locală pentru deschiderea unui resort sub un brand internaţional de pe plan local. Investiţia în proiect se ridică la 10 mil. euro
Grupul hotelier internaţional Hilton va deschide un resort sub un brand internaţional de pe plan local. Hilton a bătut palma cu compania locală Izvoare Resort, deţinută de Flaviu Teofil Leşe, care activează în piaţa de IFN-uri, având compania RoCredit.
♦ Hotelul va avea 141 de camere, trei restaurante, o zonă destinată întâlnirilor şi evenimentelor sociale cu o capacitate de până la 600 de persoane, facilităţi de schi, inclusiv două pârtii de schi, şi un centru de tratament montan.
Grupul hotelier internaţional Hilton va deschide un resort sub un brand internaţional de pe plan local. Hilton a bătut palma cu compania locală Izvoare Resort, deţinută de Flaviu Teofil Leşe, care activează în piaţa de IFN-uri, având compania RoCredit.
Cu acest proiect hotelier, antreprenorul local intră şi în sectorul ospitalităţii. El spune că această investiţie e menită să îi diversifice portofoliul de business.
„Maramureşul are un potenţial turistic deosebit. În strategia Ministerului Economiei pe care am citit-o, Maramureşul este în top trei obiective turistice ca potenţial pentru următorii ani. În momentul de faţă, nu există niciun lanţ hotelier care să opereze în Maramureş, am considerat că Hilton în zona respectivă se potriveşte foarte bine“, spune pentru ZF Flaviu Teofil Leşe.
Investiţia în proiect se ridică la 10 milioane euro. Antreprenorul spune că nu are în plan să mai investească şi în alte proiecte hoteliere. Cele două părţi au bătut palma pentru deschiderea DoubleTree Maramureş Izvoare Resort, care va fi deschis în staţiunea Izvoare, în apropiere de Baia Mare, judeţul Maramureş, iar inaugurarea este programată în 2029. Odată cu anunţarea încheierii colaborării dintre Hilton şi compania locală, proiectul intră în faza de proiectare, ulterior va solicita autorizaţiile necare după care vor începe lucrările. Antreprenorul spune că perioada de desfăşurare a întregului proiect durează atât de mult pentru că nu va include doar cazare şi serviciile de alimentaţie publică, ci vor există mai multe facilităţi.
Hotelul va avea 141 de camere, trei restaurante, o zonă destinată întâlnirilor şi evenimentelor sociale cu o capacitate de până la 600 de persoane, facilităţi de schi, inclusiv două pârtii de schi, şi un centru de tratament montan. De asemenea, hotelul va oferi şi activităţi pentru sezonul de vară precum drift karting, bob şi altele.
De asemenea, resortul va avea şi o componentă de spa şi wellness, dedicată atât turiştilor cazaţi în hotel, cât şi vizitatorilor care vor dori să încerce doar serviciile de spa.
„Acestea sunt motivele pentru care va dura atât de mult timp. Am estimat împreună cu cei de la Hilton un an pentru a proiecta tot hotelul, apoi vom cere autorizaţiile“, spune Flaviu Teofil Leşe.
Grupul winsed.swiss a facilitat semnarea contractului de franciză dintre cele două părţi. De asemenea, managementul hotelului va fi preluat de winsed.swiss după deschiderea unităţii.
„Acest proiect reprezintă un pas important în dezvoltarea sectorului ospitalităţii din România. Colaborarea cu Izvoare Resort S.R.L. şi Hilton Group subliniază angajamentul nostru de a crea şi a aduce pe piaţă experienţe hoteliere premium, într-o locaţie autentică cum este Maramureşul. Suntem încrezători că DoubleTree Maramureş Izvoare Resort va deveni o destinaţie preferată pentru turiştii interesaţi de practicarea turismului cultural, în natură şi de aventură, precum şi de sănătate“, spune Christine Schillings, CEO al winsed.swiss România.
Grupul winsed.swiss are filiale în România, Elveţia, Serbia şi Cipru şi este activ pe harta ospitalităţii, a turismului şi a educaţiei, oferind servicii integrate pentru profesioniştii acestor domenii.
Hilton are un portofoliu de 22 de mărci de clasă mondială, care cuprinde peste 7.500 de proprietăţi şi aproape 1,2 milioane de camere, în 126 de ţări şi teritorii. În România, Hilton numără mai multe hoteluri în România printre care unităţi aflate în Bucureşti, Braşov şi Oradea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro