Hipermarketul La Cocoş din Braşov a avut vânzări de aproape 1 milion de lei în prima zi de funcţionare când i-au trecut pragul 11.200 de persoane. „A fost cu mult peste aşteptări”. GALERIE FOTO
Hipermarketul La Cocoş din Braşov, deschis la finalul săptămânii trecut, a avut în prima zi de funcţionare 11.200 de vizitatori şi vânzări de 864.000 de lei (173.000 de euro). În total au fost 5.323 de tranzacţii, ceea ce înseamnă o medie a bonului de 162 de lei, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de companie.
„Am avut un număr neaşteptat de clienţi. Rezultatele au fost cu mult peste aşteptări”, spune Iulian Nica, fondatorul companiei româneşti în acţionariatul căreia au intrat BERD şi fondurile de investiţii CEECAT Capital şi Morphosis Capital.
Aceasta este o afacere antreprenorială relativ tânără, primul magazin fiind deschis în urmă cu un deceniu, la Ploieşti. Apoi, după ce businessul iniţial a ajuns la dimensiunea maximă, Iulian Nica a replicat modelul în Bucureşti, cea mai competitivă piaţă de retail din România, dar şi cea mai mare. În 2022 a fost inaugurat al treilea magazin La Cocoş, tot în Ploieşti.
Acum, a venit rândul celui din Braşov, care a necesitat o investiţie de aproximativ 6 milioane de euro. Din această sumă, 2,7 milioane de euro au fost alocate amenajării şi mobilării magazinului, iar diferenţa de 3,2 milioane de euro a fost destinată stocurilor de mărfuri necesare aprovizionării.
Oficialii companiei au spus că estimează vânzări de 50 mil. euro pentru acest magazin în 2025.
La Cocoş a închis anul 2023 (cele mai recente date publice) cu vânzări de aproape 1 mld. lei (200 mil. euro), plus cu 40%. Anul trecut, cifra de afaceri a urcat la 1,17 mld. lei (235 mil. euro), plus 17,5%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro