Hotel de prezentare
Dacă nu ajunge clientul la showroom, atunci să ducem showroomul la el, par să fi gândit o serie de branduri, iar pentru a pune în practică această idee au recurs la investiţii în industria ospitalităţii, scrie Washington Post.
Producătorul american de obiecte sanitare şi alte articole pentru baie şi bucătărie Kohler şi-a transformat, de exemplu, fostul cămin pentru muncitori din Kohler, Wisconsin, într-un complex de cinci stele, American Club, unde oaspeţii pot vedea cum arată şi utiliza produsele firmei mai bine decât la un magazin obişnuit.
La rândul său, producătorul de ceasuri, biciclete şi genţi Shinola îşi construieşte un hotel la Detroit, iar producătorul şi retailerul de mobilier West Elm şi-a creat o divizie hotelieră în toată regula, având deja câteva hoteluri inaugurate la activ şi gândite ca platformă de prezentare a creaţiilor realizate de designerii şi artiştii locali care îşi vând produsele prin intermediul său.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro