IKEA devine primul retailer care oferă posibilitatea clienţilor să achite cu timp în loc de bani
IKEA îşi va lăsa clienţii să plătească pentru produsele pe care le doresc cu simpla prezenţă a acestora în magazin. La începutul lunii, IKEA Dubai a lansat o campanie prin care le oferă posibilitatea clienţilor să îşi folosească timpul drept monedă de schimb. Pentru a putea beneficia de program, ei vor trebui să arate la finalul achiziţiei timeline-ul de pe Google Maps, care arată cât timp au petrecut de fapt în magazinele IKEA, conform Forbes.
Promoţia deschide drumul unei schimbări profunde în felul în care clienţii achiziţionează produse şi în modul în care se poziţionează faţă de branduri. Lansată pentru a coincide cu deschiderea unui magazin nou din Jebel Ali, campania încurajează potenţialii cumpărători să viziteze cât mai des magazinele IKEA. În consecinţă, programul îi încurajează să achiziţioneze mai mult decât în mod obişnuit.
Ideea din spatele promoţiei este că, de obicei, clienţii petrec exagerat de mult timp în locaţiile IKEA, deoarece în cele mai multe cazuri se află la marginea oraşelor. Astfel, IKEA a lansat produse ce pot fi achitate cu numărul de minute pe care clienţii îl petrec în magazine, preţurile fiind adaptate la salariile din Dubai.
„Înainte de începutul campaniei, am realizat două lucruri: timpul este scump în ziua de astăzi, iar mulţi consumatori IKEA îşi petrec o cantitate semnificativă de timp în locaţiile noastre, care sunt uneori departe de centrul oraşului”, a declarat un reprezentant IKEA.
„Credem că este corect să răsplătim clienţii pentru timpul petrecut în locaţiile noastre. Este felul nostru de a ajuta Dubaiul să profite din plin de fiecare minut.”
Pe de altă parte, aspectul cu adevărat important al promoţiei nu este faptul că îţi poţi folosi timpul pe post de monedă de schimb la IKEA. Clienţii vor avea nevoie să îşi descarce Google Maps şi să fie de acord ca aplicaţia să îi urmărească neîncetat. Cu alte cuvinte, promoţia este un alt pas spre normalizarea ideii conform căreia este în regulă să fii urmărit non-stop dacă la finalul zilei vei primi ceva gratis în schimb.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro