În ultimii patru ani, Hamé şi-a dublat vânzările

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 04 decembrie 2015 408 afişări

Producătorul de pate şi produse din carne Hamé România se aşteaptă să înregistreze anul acesta o creştere a cifrei de afaceri de pânp în 10% faţă de anul trecut. În 10 ani de activitate în România, Hamé a atins cifra de afaceri de 16,4 mil EUR, dublându-şi vânzările în ultimii 4 ani. Obiectivul pentru 2015 este să menţină trendul crescător al cifrei de afaceri (creştere în 2014 de 13% faţă de 2013 şi de 129% faţă de 2010) şi să încheie anul cu o creştere de până la 10% (high single digit).

În ultimii patru ani, Hamé şi-a dublat vânzările

Hamé a început activitatea de producţie pe piaţa românească în 2005, odată cu preluarea fabricii de la fosta firmă Romconserv SRL.

„România este singura ţară cu caracter latin din grupul Hamé Holding şi s-au facut eforturi susţinute de adaptare la specificul local”, declară Sorin Bozdog, general manager Hamé România SRL.

Compania a dezvoltat local o serie de reţete, acoperind mai multe segmente din categoria conserve: conserve cu conţinut ridicat de carne (95% carne de porc şi 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la bază reţete cu specific local (ardei umpluţi, sarmale, gulaş sau fasole cu costiţă/cârnăciori) şi pate de ficat fără coloranţi, conservanţi sau potenţiatori de gust.

Hamé Holding este o companie internaţională cu sediul în Cehia, reprezentată în peste 40 de state din întreaga lume, cu 8 facilităţi de producţie în Cehia, una în Slovacia, una în Rusia şi una în România, axate pe produse alimentare conservate: pate, carne, legume, mâncăruri gata preparate, conserve de fructe, gemuri, siropuri, conserve de peşte, baby-food, ketchup, sosuri şi produse refrigerate: pate, mâncăruri gătite şi sandwich-uri.

Hamé România este prezentă în zece categorii de produse, cele mai importante fiind cele din categoria de pate şi carne (pentru care Hamé deţine o unitate producţie la Caracal), conserve de peşte şi compoturi (categorie în care Hamé România deţine poziţia de lider de piaţă in reţelele moderne de comerţ conform Retail Zoom scanning data decembrie 2014). În România, portofoliul companiei include mărcile: Hamé, Antrefrig, Hamánek, Hangiţa, Cara, Corăbioara, Bucataru’ şi Vasco da Gama. Brand-ul Antrefrig a fost preluat de catre Hamé Holding în anul 2007 şi inclus în portofoliul Hamé România.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/in-ultimii-patru-ani-ham-si-a-dublat-vanzarile-14909073
14909073
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.