Înapoi la crypto: Facebook va permite reclamele legate de criptomonede în cadrul platformei, după aproape trei ani de la prima interdicţie impusă de compania din spatele platformei

Autor: Alex Ciutacu Postat la 03 decembrie 2021 61 afişări

Înapoi la crypto: Facebook va permite reclamele legate de criptomonede în cadrul platformei, după aproape trei ani de la prima interdicţie impusă de compania din spatele platformei

Facebook a anunţat săptămâna aceasta că va renunţa la politica prin care interzice celor mai multe companii din crypto să plaseze reclame pe platformă, potrivit CNBC.

Mutarea vine după ce compania rebotezată drept Meta a eşuat în lansarea propriei criptomonede care ar fi trebuit utilizată pentru a transferuri de bani între utilizatorii produselor companiei. Pentru context, David Marcus, şeful iniţiativelor crypto din cadrul companiei, a anunţat că va părăsi Meta la finalul anului.

Anterior, compania americană a stabilit că orice companie din lumea crypto care vrea să plaseze reclame pe platformă trebuie să trimită o aplicaţie în care să includă licenţele pe care compania le-a obţinut, dacă respectiva companie se tranzacţionează pe bursă şi orice alte informaţii relevante legate de business.

În acest sistem, Facebook permitea reclame doar pentru companiile care aveau anumite licenţe, dar acum numărul tipurilor de licenţe acceptate creşte de la 3 la 27. Concret, mai multe tipuri de proiecte din lumea crypto vor putea rula campanii de reclame.

„Facem asta pentru că peisajul criptomonedelor a continuat să se maturizeze şi să se stabilizeze în ultimii ani, fiind acoperit de mai multe reglementări care stabilesc reguli clare pentru industria lor”, a transmis compania într-o declaraţie publică.

Compania a interzis reclamele legate de criptomonede în ianuarie 2018, dar în mai 2019 a făcut un pas înapoi şi a permis câtorva tipuri de companii să ruleze campanii. Interdicţia a avut efect la nivelul startup-urilor din domeniile crypto şi blockchain, care nu au putut să îşi mai promoveze munca şi să ajungă la potenţiali clienţi prin intermediul Facebook şi Instagram.

Henry Love, care a lucrat în trecut în divizia Facebook dedicată micilor afaceri, a explicat pentru CNBC că decizia companiei este o veste uriaşă pentru industria crypto şi va încuraja mai mulţi investitori de retail să intre în piaţă.

„Cu mai multă deschidere şi transparenţă faţă de ce vor companiile crypto să facă vom vedea o adopţie mai mare ca niciodată pentru industria criptomonedelor şi pentru metavers”, a declarat Love, managing partner al Fundamental Labs, care a investit 500 de milioane de dolari în industria crypto din 2016 până în prezent.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.