Românii cheltuie 2 mld. lei pe fast-food. Cine este liderul detaşat care “mănâncă” 30% din piaţă
Românii lasă anual în restaurantele de tip fast-food circa 2 mld. lei, piaţa fiind dominată la vârf de companii internaţionale precum McDonald’s şi KFC, arată o analiză a ZF pe baza datelor Euromonitor. Cei doi jucătorii internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.
„Segmentul de fast-food a atras atenţia consumatorilor români datorită activităţii brandurilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromonitor. Creşterea puterii de cumpărare i-a determinat pe români să iasă mai des în oraş, iar restaurantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restaurantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile.
Citeşte continuarea pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro