Încă un retailer anunţă măsuri legate de preţurile produselor. Compania spune că reduce preţurile la peste 1000 de articole şi opreşte majorările la raft pentru tot portofoliul
„Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creşteri de preţuri la unele produse pe întreg lanţul de producţie şi de distribuţie, Mega Image anunţă noi acţiuni pentru a reduce preţurile la raft în această perioadă”, spun reprezentanţii lanţului de magazine de proximitate Mega Image într-un comunicat de presă.
Astfel, potrivit reprezentanţilor companiei, au fost aplicate reduceri semnificative de preţuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare şi nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă şi de curăţenie. În acelaşi timp, au fost reduse preţurile şi la peste 150 de legume şi fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie.
Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image şi în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate preţurile.
Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creşteri de preţ la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaş şi investiţii pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situaţiei economice asupra clienţilor noştri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluţia evenimentelor şi vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături şi parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara, Bacău, Focşani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Româneşti. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro