Inditex, gigantul spaniol care deţine brandurile ZARA şi Bershka, revine la viaţă: Compania a depăşit H&M pe măsură ce vânzările au întrecut nivelurile pre-pandemie
Retailerul spaniol de îmbrăcăminte Inditex, proprietarul brandurilor ZARA, Massimo Dutti şi Bershka, şi-a depăşit rivalul suedez H&M în contextul în care vânzările din al doilea trimestru au întrecut nivelurile raportate înainte de criza sanitară, transmite Reuters.
Cel mai mare grup de fashion din lume a obţinut rezultatele pe fondul redeschiderii magazinelor fizice din T2, oamenii grăbindu-se să îşi reînnoiască garderoba în urma ridicării măsurilor anti-Covid-19.
Vânzările H&M au crescut mai puţin decât se estimase iniţial. Astfel, gigantul suedez a rămas sub vânzările obţinute în pre-pandemie, declarând că perioadele de lockdown şi restricţiile de circulaţie i-au împiedicat procesele de dezvoltare, în special în Asia.
Pablo Isla, CEO-ul Inditex, spune că vânzările din magazine şi mediul digital continuă să îşi revină de-a lungul tuturor brandurilor şi pieţelor, în ciuda unor restricţii în Asia, aplicate pentru a se controla noile focare de coronavirus.
Profitul net din T2/2021, circa 850 de milioane de euro, vine în contrast cu cei 214 milioane de euro înregistraţi în aceeaşi perioadă de anul trecut, fiind cu 4% peste profitul din 2019.
Inditex spune ă vânzările au accelerat în perioada mai-iulie la 6,99 miliarde de euro, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, de vreme ce clienţii au început să achiziţioneze haine pentru evenimentele sociale din timpul verii. Vânzările din T2 au fost în linie cu estimările analiştilor intervievaţi de Refinitiv – 7,02 miliarde de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro