Inditex, gigantul spaniol care deţine brandurile ZARA şi Bershka, revine la viaţă: Compania a depăşit H&M pe măsură ce vânzările au întrecut nivelurile pre-pandemie

Autor: Eduard Ivanovici Postat la 15 septembrie 2021 338 afişări

Inditex, gigantul spaniol care deţine brandurile ZARA şi Bershka, revine la viaţă: Compania a depăşit H&M pe măsură ce vânzările au întrecut nivelurile pre-pandemie

Retailerul spaniol de îmbrăcăminte Inditex, proprietarul brandurilor ZARA, Massimo Dutti şi Bershka, şi-a depăşit rivalul suedez H&M în contextul în care vânzările din al doilea trimestru au întrecut nivelurile raportate înainte de criza sanitară, transmite Reuters.

Cel mai mare grup de fashion din lume a obţinut rezultatele pe fondul redeschiderii magazinelor fizice din T2, oamenii grăbindu-se să îşi reînnoiască garderoba în urma ridicării măsurilor anti-Covid-19.

Vânzările H&M au crescut mai puţin decât se estimase iniţial. Astfel, gigantul suedez a rămas sub vânzările obţinute în pre-pandemie, declarând că perioadele de lockdown şi restricţiile de circulaţie i-au împiedicat procesele de dezvoltare, în special în Asia.

H&M, respins de majoritatea platformelor chinezeşti de shopping. Aplicaţiile de tip Google Maps şterg locaţiile companiei suedeze

Pablo Isla, CEO-ul Inditex, spune că vânzările din magazine şi mediul digital continuă să îşi revină de-a lungul tuturor brandurilor şi pieţelor, în ciuda unor restricţii în Asia, aplicate pentru a se controla noile focare de coronavirus.

Profitul net din T2/2021, circa 850 de milioane de euro, vine în contrast cu cei 214 milioane de euro înregistraţi în aceeaşi perioadă de anul trecut, fiind cu 4% peste profitul din 2019.

Inditex spune ă vânzările au accelerat în perioada mai-iulie la 6,99 miliarde de euro, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, de vreme ce clienţii au început să achiziţioneze haine pentru evenimentele sociale din timpul verii. Vânzările din T2 au fost în linie cu estimările analiştilor intervievaţi de Refinitiv – 7,02 miliarde de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
branduri,
companie,
h&m,
pandemie,
zara,
inditex,
fashion

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.