ING Bank lanseaza primul serviciu online de reincarcare a cartelei telefonice
ING Bank Romania a lansat serviciul de reincarcare a cartelelor telefonice folosind platforma de internet banking ING Home’Bank, prin care clientii bancii pot reincarca orice cartela preplatita Orange, Vodafone sau Cosmote.
Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, clientii ING Home'Bank putand sa isi reincarce cartela de telefon oricand si oriunde exista un calculator conectat la internet. Cartela poate fi reincarcata rapid si fara a exista pericolul de a pierde noul PIN de reincarcare. Pentru acest serviciu nu se percepe comision.
"Am diversificat functionalitatea ING Home'Bank, oferind acest nou serviciu, astfel incat operatiunile financiare sa devina mai simple si mai rapide", declara Stefan Radu, director de Product Management.
Orice utilizator ING Home'Bank poate face reincarcarea in trei pasi:
1. Se logheaza pe www.homebank.ro, acceseaza e-Shop si selecteaza optiunea "Reincarcare cartela" de unde alege operatorul telecom si valoarea creditului dorit.
2. Confirma tranzactia, introducand codul de raspuns furnizat de Digipass; dupa confirmarea tranzactiei, sistemul afiseaza codul PIN de reincarcare (aceasta informatie, precum si detalii suplimentare se trimit si pe adresa de mail a clientului). Codul este valabil 30 de zile de la data emiterii.
3. Activeaza creditul.
Pentru a avea un control mai mare asupra cheltuielilor, utilizatorii Home'Bank pot opta si pentru alerta SMS - un serviciu suplimentar prin care clientii sunt anuntati ori de cate ori s-a efectuat o tranzactie mai mare de 200 lei sau 100 unitati valutare cu cardul de debit sau prin serviciul de internet banking.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro