Inovaţie la BRAT: Vizitatorii unici ai unui site pot fi acum măsuraţi şi pentru echipamente mobile
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a început să livreze datele Studiului de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI) într-un sistem nou, care permite măsurarea vizitatorilor unici care intră pe site-uri de pe telefoane mobile, precum şi o evaluare mai eficientă a accesărilor pe site-uri.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, este pentru prima oară când este implementat în România un sistem de măsurare a accesărilor site-urilor de pe telefoanele mobile, membrii SATI putând de acum să ştie câţi vizitatori unici intră şi câte vizualizări efectuează de pe astfel de echipamente.
Un alt avantaj al noului sistem SATI constă în introducerea unui tag asincron, care rezolvă o serie de dificultăţi generate de încărcări mai lente ale unor pagini web şi permite o mai bună măsurare a vizitatorilor. "Împreună cu partenerii de la Kantar Media Spring, am reuşit să implementăm o soluţie tehnică care permite să nu apară întârzieri în livrarea paginilor web generate de încărcarea lentă pe servere. În acest fel, răspundem unor solicitări ale beneficiarilor SATI, care îşi doresc o experienţă cât mai plăcută pentru utilizatorii propriilor site-uri", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.
Potrivit comunicatului, toate rezultatele de trafic ale SATI vor fi livrate mai repede. Numărul vizitatorilor unici va putea fi publicat în termen de două ore de la finalizarea măsurării, faţă de patru zile cât dura în fostul sistem, la fel şi pentru rezultatele săptămânale şi lunare. Începând cu noua implementare, se va putea calcula şi numărul vizitatorilor unici care au fost pe un site într-o oră, oferind astfel acces la informaţii mai detaliate asupra traficului unui site.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi out-door).
SATI este realizat de BRAT şi reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu şapte ani şi oferă date despre peste 300 de site-uri şi de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneşte cinci componente: trafic, audienţă şi caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites şi mobile in-app şi monitorizare de publicitate (MIPO).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro