Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România: Vrem să trecem de vânzări de 800 mil. lei de Black Friday anul acesta şi să livrăm produsele până pe 23 noiembrie

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 04 noiembrie 2024 23 afişări

Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România: Vrem să trecem de vânzări de 800 mil. lei de Black Friday anul acesta şi să livrăm produsele până pe 23 noiembrie

Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din regiune, începe Black Friday pe data de 8 noimebrie anul acesta şi îşi propune să livreze toate comenzile înregistrate în campanie până pe data de 23 noiembrie, au spus reprezentanţii eMAG în cadrul unei conferinţe de presă organizată de companie.

„Vrem să trecem de vânzări de 800 mil. lei de Black Friday anul acesta şi să livrăm produsele până pe 23 noiembrie. Avem 25 mil. de produse pe eMAG. Ne am dat seama că e momentul să ne uităm la altă cifră, ce contează este oferta la cel mai bun preţ din an. Pentru că oamenii aşteaptă un an de zile pentru a cumpăra produsul pe care şi-l doreau. Numărăm mai mult oferetele la cel mai bun preţ din an, iar anul acesta avem 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preţ din an”, a spus în cadrul conferinţei de presă Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România.

Tudor Meanea, CEO al grupului eMAG, a spus în cadrul conferinţei că Black Friday a crescut de la 8 milioane lei în 2008 la 731 mil. lei în 2023.

„Black Friday ziua din an în care comerţul online emai mare decât cel offline”, a spus Tudor Manea.

El a adăugat că piaţa de e-commerce va avea o creştere de 10% în 2024 şi va ajunge la o valoare de 11,7 miliarde de euro.

„E commerce va ajunge la 11,7 mld euro în 2024, o creştere de 10%. 11,7 miliarde de euro care înseamnă şi bunuri şi servicii, adică toată piaţa de ecommerce. Procentul oamenilor care cumpără din online va ajunge la 55% din totalul populaţiei. eMAG în primele 6 luni (aprilie începem anul şi terminăm în martie), a crescut cu 20% (aprilie - septembrie). Am avut cu 6% mai mulţi clienţi care au plasat cu 20% mai multe comenzi. Au fost mulţi clienţi care au încpeut să comande din cell puţin 3 categorii (cu 22,5%). Genius a ajutat la această creştere. Un client are diverse nevoi î funcţie de zi, el poate să intre pe by now pay later, să testeze, apoi intră la patru rate şi apoi îşi doreşte să cumpere un TV şi apelează la 24 de rate”, a spus Tudor Manea.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
emag,
black friday,
produse,
vanzari,
ecommerce

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.