Izolarea ca oportunitate. Patronii care şi-au reinventat afacerile, în plină criză
Plicitiseala din pandemie poate dezlănţui o renaştere a creativităţii la scară globală, scrie CNN. Business-urile au nevoie de creativitate şi inovaţie,atât pentru a evolua, cât şi pentru a ieşi din criză.„Stăm foarte prost la capitolul inovaţie în companiile româneşti”,spune un arhitect în inovaţie
Plictiseala din timpul pandemiei poate să se transforme în creativitate.
Alexandra Mone, dezvoltator de software pentru restaurante şi hoteluri, a găsit salvarea pentru clienţii ei şi a inventat un nou program care să îi ajute să supravieţuiască în perioada în care localurile sunt închise.
„Le-am oferit gratuit modulul de livrare, tuturor clienţilor noi, dar şi celor pe care îi aveam deja şi care au cerut acest lucru. Un modul care să îi ajute cu gestionarea comenzilor online”, a spus Alexandra Mone.
Ce-i drept, criza coronavirusului i-a forţat pe mulţi să găsească modalităţi de supravieţuire. Şi aşa s-au născut multe soluţii ingenioase pentru probleme spinoase. O spune şi Dan Mocanu, arhitect în inovaţie cu peste 16 ani de experienţă şi sute de companii pentru care a dezvoltat modele profitabile de business.
„COVID-ul, pentru mine, a fost un accelerator şi un prilej de a incuba, de a crea lucruri noi. Acum am fost forţaţi să pierdem anumiţi clienţi, dar au apărut aceia cu care poţi să faci business în online”, a spus Dan Mocanu.
În cele două luni în care am fost în stare de urgenţă, 45.000 de companii şi-au restrâns ori oprit complet activitatea din cauza coronavirusului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro