Jidvei mizează pe vinurile scumpe pentru creştere

Autor: Ioana David Postat la 05 februarie 2013 62 afişări

Jidvei, unul dintre cei mai mari producători locali de vin, se concentrează pe segmentul de vinuri premium şi superpremium, un segment care abia acum începe să fie „atacat“ de jucătorii locali. În alte ţări, producţia de vinuri superpremium susţine industria de profil şi aduce companiilor profituri şi le ajută în promovare.

Jidvei, unul dintre cei mai mari producători locali de vin, se concentrează pe segmentul de vinuri premium şi superpremium, un segment care abia acum începe să fie "atacat" de jucătorii locali. În alte ţări, producţia de vinuri superpremium susţine industria de profil şi aduce companiilor profituri şi le ajută în promovare."Anul 2012 a fost marcat de două mari direcţii pentru Jidvei ce au însemnat schimbări la nivelul premium şi superpremium, şi anume, rebranding pentru unele game deja existente din portofoliu şi lansarea noilor game superpremium din colecţia Owner's Choice, în serie limitată, destinate exclusiv HoReCa (hoteluri şi restaurante - n.red.) şi magazinelor de specialitate", a spus Costin Ghita, directorul naţional al Jidvei. Compania şi-a rebrenduit game precum Clasic, Premiat şi spumantele şi a lansat alte game în serii limitate. După reaşezarea portofoliului, compania, deţinută de familia Necşulescu, aşteaptă anul acesta o creştere cu 10% a cifrei de afaceri comparativ cu nivelul de 87 mil. lei (19,5 mil. euro, sumă fără TVA) din 2012. Şi alţi producători de vin care vând volume mari precum Murfatlar sau Vincon au mizat pe lansările de vinuri premium şi superpremium în ultima perioadă.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Jidvei,
vinuri
/actualitate/jidvei-mizeaza-pe-vinurile-scumpe-pentru-crestere-10544498
10544498
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.