Kaufland deschide mâine două noi magazine, în Focşani şi Constanţa, şi ajunge la o reţea de 124 de hipermarketuri
Kaufland România deschide mâine două noi magazine, în Focşani şi Constanţa, şi ajunge la o reţea de 124 de hipermarketuri la nivel naţional, parte a strategiei de extindere accelerată pentru 2019.
Lanţul de hipermarketuri şi-a bugetat câte zece deschideri pe an în perioada 2019-2022, compania având deja terenurile achiziţionate.
În medie, un magazin costă între 30 şi 45 de milioane de lei, cu tot cu teren, conform datelor declarate anterior de oficialii germani.
Ca element de noutate, magazinul din Focşani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat. Spaţiul are o structură simplificată, fără galerii comerciale, şi o suprafaţă de vânzare eficientizată de aproximativ 3000 mp.
Magazinul din Constanţa are o suprafaţă de vânzare de 3900 mp şi cuprinde o galerie comercială cu Food Court.
Ambele magazine beneficiază de cel mai nou concept de design Kaufland, având faţadă vitrată, cu pereţi de sticlă, precum şi o amenajare după un traseu de cumpărături simplificat şi rapid. Magazinul din Constanţa este dotat cu scări rulante şi lift.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro