Kaufland lansează un restaurant în Bucureşti. Ce feluri de mâncare oferă şi care sunt preţurile

Autor: Florin Casota Postat la 27 martie 2018 2186 afişări

Kaufland România lansează primul său pop-up restaurant. Noul spaţiu propune o experienţă culinară gourmet, cu preparate exclusiviste create de Chef Samuel Le Torrielec, dar oferite la un preţ accesibil, astfel încât clienţii vor achita doar ingredientele, susţin reprezentanţii companiei

Restaurantul se află în Bucureşti, la Si Lounge (zona Pipera, strada George Constantinescu, nr 2-4) şi va sta deschis timp de două luni, din 26 martie 2018 şi până pe 20 mai 2018. Cu meniuri speciale pentru prânz sau cină, fixe sau à la carte, clienţii sunt poftiţi la masă în fiecare zi, de luni până sâmbătă, între orele 12,30 – 15,30 pentru prânz şi 19,00 - 23,00 pentru cină.

Clienţii pot opta pentru supe, aperitive precum soté de ciuperci cu ierburi, salată de caracatiţă Provençale, tartar de somon cu avocado, diferite tipuri de salate, păstrăv cu risotto, ton la grătar cu niçoise de legume, coq au vin, kafta de vită cu orez, coaste de porc BBQ, tarte Tatin, chevice de somon sau viţel cu sos gorgonzola. La desert, clienţii alege Tiramisu, Crème Brûlée sau tartă cu piersici.

Preţurile preparatelor încep de la aproximativ 4 lei (pentru supa zilei) şi variază în funcţie de ingredientele folosite la preparare. Restaurantul are o capacitate de 100 de persoane şi este dotat cu parcare. Accesul se face numai pe bază de rezervare la numărul de telefon 0799.919.911.

,,Prin acest proiect, depăşim limitele magazinului şi propunem un nou spaţiu în care aducem experienţa gourmet, exclusivistă, pe mesele tuturor. Ne continuăm misiunea de a oferi noi experienţe şi de a propune concepte culinare inedite, introduse în premieră pe piaţa de retail. Restaurantul pop-up este despre mâncare bună, inspiraţie şi momente fresh. Şi pentru a face totul şi mai inedit, vom merge cu conceptul pop-up restaurant din loc în loc, din oraş în oraş, reinventându-ne permanent", a declarat Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.