Lanţul american de fast food care şi-a propus să cucerească fiecare mare oraş al României în următorii ani: „Viziunea noastră este clară: vrem să fim prezenţi în fiecare oraş important din România”
Popeyes, unul dintre cele mai faimoase branduri de fast-food din lume, a avut o creştere internaţională rapidă, deţinând în prezent peste 4200 de restaurante la nivel global. Lansarea în România a avut loc în 2022, debutând cu şase restaurante în Bucureşti. Recent, brandul a făcut un pas semnificativ extinzându-se în afara Capitalei, deschizând unităţi în oraşe precum Piteşti şi Craiova. „Viziunea noastră este clară: vrem să fim prezenţi în fiecare oraş important din România cu faimosul Pui din Louisiana", afirmă Jakub Aleksandrowicz, director de marketing Popeyes Europa Centrală şi de Est în cadrul Rex Concepts CEE.
Decizia de a deschide prima unitate în afara Bucureştiului, la Piteşti, a fost strategică. Aleksandrowicz explică: „Am fost bucuroşi să ne alăturăm deschiderii Argeş Mall, primul centru comercial important din Piteşti, un loc firesc pentru lansarea oricărui brand mare din zona de fast-food. Ne aşteptăm la un interes mare în jurul Popeyes, asta şi pentru că în ultimii doi ani am primit sute de întrebări pe canalele noastre de social media: 'Când vine Popeyes la Piteşti?'. Ne place să ascultăm dorinţele clienţilor noştri, astfel că avem deja peste o lună de când suntem prezenţi la Piteşti."
Fondat în New Orleans, Louisiana, SUA, în 1972, Popeyes are o istorie de peste 50 de ani şi o tradiţie culinară solidă. Brandul se distinge printr-un meniu în stil Louisiana, care include pui picant şi nepicant, sandvişuri cu pui şi alte produse regionale. "Pasiunea pentru moştenirea sa din Louisiana şi pentru mâncărurile aromate cu un mix unic de condimente Cajun au permis brandului Popeyes să devină unul dintre cele mai faimoase branduri de fast-food din lume," explică Aleksandrowicz.
Conceptul Popeyes a fost bine primit de clienţii români încă de la deschiderea din 2022. "Ne concentrăm pe a oferi în mod constant cea mai bună calitate la preţuri rezonabile, iar oamenii tind să aprecieze această abordare," subliniază Aleksandrowicz.
Popeyes a continuat să investească în extinderea sa în România. „La jumătatea lunii iunie deschidem un nou restaurant în Craiova, în cadrul ElectroPutere Mall. Până la sfârşitul anului intenţionăm să deschidem încă cinci restaurante în diferite regiuni din România," anunţă Aleksandrowicz.
Strategiile de marketing şi promovare sunt esenţiale pentru succesul Popeyes în România. "În ultimii doi ani am avut mai multe campanii de promovare, activităţile noastre principale de marketing concentrându-se mai mult în zona de social media şi PR. Ne place să fim creativi şi jucăuşi în comunicare, dar şi să fim relevanţi la nivel local pentru consumatorii noştri din România," explică Jakub Aleksandrowicz.
Preluată de Rex Concepts CEE în septembrie 2023, franciza Popeyes din România se alătură brandului Burger King, dezvoltat de aceeaşi companie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană