Lanţul de cofetării Dulcinella vrea să investească 3 mil. euro pentru a-şi creşte prezenţa pe platformele B2B şi anunţă un parteneriat cu platforma Bocado, dedicată aprovizionării HoReCa. În 2025, compania mizează pe afaceri totale de 10 mil. euro, plus 30% an/an

Autor: Cristina Bellu Postat la 05 martie 2025 11 afişări

Lanţul de cofetării Dulcinella vrea să investească 3 mil. euro pentru a-şi creşte prezenţa pe platformele B2B şi anunţă un parteneriat cu platforma Bocado, dedicată aprovizionării HoReCa. În 2025, compania mizează pe afaceri totale de 10 mil. euro, plus 30% an/an

Dulcinella România, reţea românească de cofetării şi patiserii cu rădăcini basarabene, anunţă un parteneriat cu platforma digitală Bocado, principala sursă de aprovizionare pentru clienţii din sectorul HoReCa, aflată în portofoliul Macromex.

Zona B2B reprezintă o parte importantă a strategiei de dezvoltare a companiei, care, conform aşteptărilor, va reprezenta 40% din cifra de afaceri anul acesta, în creştere de la 20% în 2024.

Pentru parteneriatul cu Bocado şi extinderea B2B, reţeaua va face investiţii de până la 3 milioane de euro, pentru a crea o infrastructură adecvată expansiunii, spun oficialii lanţului de cofetării.

„Pentru noi, parteneriatul cu Bocado nu este doar despre distribuţie, ci despre conectarea directă cu profesioniştii din HoReCa, despre eficienţă şi despre oferirea unor soluţii adaptate realităţii din industrie”, spune Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

Vânzările prin platforma Bocado sunt estimate să reprezinte peste 10-15% din vânzările B2B, până la final de an, iar clienţii vizaţi prin acest parteneriat sunt cafenele şi restaurante, lanţuri hoteliere şi de catering, magazine de specialitate şi reţele de retail.

Compania a început în urmă cu doi ani activităţile B2B în România, iar anul 2024 a marcat o expansiune puternică, odată cu listarea produselor pe platforme dedicate şi dezvoltării colaborărilor cu lanţuri de HoReCa, ceea ce a dus la vânzări de aproximativ 20% din veniturile reţelei.

Oficialii companiei spun că anul acesta Dulcinella va lansa produse pentru clienţii B2B, produse congelate special concepute pentru HoReCa, cu termen de valabilitate mai mare şi ambalaje speciale. În plus, reţeaua face investiţii în capacităţi suplimentare de producţie şi optimizarea lanţului logistic, pentru a crea o infrastructură care să poată susţine volume mari şi livrări rapide.

Astfel, Dulcinella are în plan deschiderea la Târgu Neamţ a unei fabrici cu o suprafaţă de producţie de 4.700 de mp, pentru atingerea unei cifre de 10 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de 2024. În plus, pe terenul achiziţionat lângă Bucureşti, la Cernica, reţeaua îşi propune să construiască un hub logistic, pentru depozitarea produselor congelate dezvoltate pentru clienţii B2B, cu o suprafaţă de până la 7.000 de mp.

„Cele mai importante iniţiative din zona de B2B pentru noi sunt parteneriatele cu reţelele de retail şi supermarketuri, care oferă volum mare şi stabilitate, precum Metro, OMV, colaborările cu HoReCa, unde produsele noastre premium sunt foarte apreciate în lanţurile de cafenele şi restaurante precum Gloria Jeans Coffee, Tucano Coffee, Ted’s Coffee, Hilton; şi produsele sub marcă privată (white label), care ne permit să ne extindem şi să oferim soluţii personalizate clienţilor”, explică Sergiu Diaconu.

Pe lângă România, Dulcinella are deja activitate în Marea Britanie, Spania, Franţa, Bulgaria şi există planuri de extindere în Germania, Statele Unite ale Americii şi Emiratele Arabe Unite.

În România, reţeaua este formată din 20 de cofetării şi patiserii în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Suceava, Târgu Neamţ, Piatra Neamţ, Roman şi Fălticeni. Anul acesta, Dulcinella are în plan să atingă 50 de locaţii în ţară.

În primă fază, extinderea se va face în oraşele aflate la o distanţă de aproximativ 150 de kilometri de Bucureşti şi pe zona Moldovei, unde infrastructura de producţie şi distribuţie este deja bine dezvoltată.

Începând cu 2023, Dulcinella face parte din portofoliul fondului de investiţii Cornelius H Group LTD din Londra.

 

 


 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.