Luxul prinde bine chiar şi în pandemie
Vânzările de poşete Louis Vuitton au alimentat veniturile grupului LVMH în al treilea trimestru, iar cel mai mare retailer de bunuri de lux din lume a raportat o serie de rezultate peste aşteptările analiştilor, notează CNBC.
Spre deosebire de o bună parte dintre rivalii companiei, LVMH s-a dovedit mai rezistent în faţa crizei generate de coronavirus. Deşi restricţiile de circulaţie şi închiderea magazinelor au afectat întreaga industrie, acţiunile grupului francez s-au redus cu doar 3% de la începutul anului.
Vânzările din T3/2020 au scăzut cu 7% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, reuşind să bată estimările analiştilor de minus 12%. De asemenea, veniturile diviziilor de produse din piele şi fashion, care includ brandurile Louis Vuitton şi Dior, au crescut cu 12% faţă de anul trecut, iar vânzările înregistrate de băuturile Hennessy au rămas stabile.
Celelalte divizii ale conglomeratului francez nu s-au descurcat atât de bine. De exemplu, lipsa evenimentelor festive a afectat business-urile cu şampanie, care includ Dom Perignon, Moet şi Chandon.
Totodată, veniturile diviziilor de bijuterii şi ceasuri au scăzut cu 14%. Rezultatele pot fi afectate de procesul împotriva grupului american Tiffany prin care se urmăreşte abandonarea acordul de achiziţie de 16,2 miliarde de dolari. Compania a decis să renunţe la înţelegere la începutul lunii septembrie după ce vânzările din magazinele Tiffany au scăzut cu circa 44%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro