Magazinul Gucci din Bucureşti a fost închis după ce afacerile au atins un nivel record, aproape 21 milioane de lei în 2021. Buticul era la parterul hotelului Athenee Palace Hilton din Bucureşti
Magazinul Gucci din Bucureşti a fost închis „în glorie“, afacerile ajungând la un pas de 21 mil. lei în 2021, după o urcare uşoară de la 20,7 mil. lei în anul anterior. Acesta este cel mai bun rezultat de la deschidere.
Profitul net a urcat şi el la 5 milioane de lei, adică o marjă de aproape 24%. Spre comparaţie, în primul an de pandemie, compania avea un profit net de 4,4 mil. lei, cu 12% mai mic. Chiar şi în acest context, buticul Gucci din Bucureşti, operat în sistem de franciză de familia de antreprenori locali Calagiu, a tras obloanele recent, marcând astfel ieşirea brandului de lux de pe piaţa din România după mai bine de un deceniu.
Reprezentanţii francizei Gucci în România nu au spus care a fost motivul închiderii magazinului, însă sursele din piaţă afirmă că decizia nu ţine de rezultatele afacerii locale, ci de o decizie a companiei-mamă de a renunţa la unităţile operate în franciză.
Închiderea reprezintă unul dintre cele mai importante exituri de branduri de lux din România deoarece era unul dintre nume vechi, stabil, buticul fiind amplasat în acelaşi loc - parterul hotelului Athenee Palace Hilton din Bucureşti - de mai bine de un deceniu.
Pe piaţa luxului din România, o piaţă subdezvoltată comparativ cu ţări din Occident şi chiar cu state din regiune, mai sunt prezente nume precum Louis Vuitton, Burberry, Dolce&Gabbana sau Valentino. Singurul venit direct este Louis Vuitton, restul toate operând pe modelul francizei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro