Manageri din 20 de companii oferă exemplu de obiceiuri alimentare sănătoase
Edenred România, cea mai mare companie emitentă de carduri şi tichete de beneficii extrasalariale, a reunit manageri de top din 20 de companii precum Alstom, Eurest, Food Panda, Groupama, Macromex, Marco Polo Cee, Mastercard, Mcguire Woods, Novotel, Romania Hypermarche (CORA), Salad Box, Sanador, UTA Romania si altele într-o initiativa care isi propune sa incurajeze salariatii din Romania sa adopte obiceiul pauzei de pranz zilnice.
În Romania, afectiuni cronice precum hipertensiunea, diabetul sau bolile cardiovasculare sunt la cote alarmante, iar una din principalele cauze este nutritia incorecta, generata de obiceiuri alimentare nesanatoase.
“În păstrarea stării de sănătate, obiceiurile alimentare au o importantă la fel de mare ca şi calitatea alimentelor. Renunţarea sistematică la micul dejun, mâncatul în fugă la prânz şi excesele la cină sunt puternic destabilizatoare pentru organism. Mâncatul la birou (aşa numitul "desk-dining"), un fenomen din ce în ce mai întâlnit, este nociv atât pentru sănătatea fizică, cât şi pentru sănătatea mentală, întrucât este un factor agravant în alienare socială şi depresie”, spune Dr. Alin Popescu, medic primar medicina sportivă, cu multiple preocupări în domeniul nutriţiei şi în promovarea unui stil de viaţă sănătos.
#Haila1laMasă ! – Lead by Example este campania prin care Edenred şi partenerii săi arată prin puterea exemplului personal că pauza de prânz nu este un lux, ci un obicei simplu dar absolut necesar pentru o viaţă echilibrată si sănătoasă.Conform studiilor Edenred, 56% dintre angajaţii din România acordă mesei de prânz mai puţin de 30 de minute, Desi se văd uşoare imbunătătiri în ultimii ani, situatia în România diferă încă major fată de tări precum Belgia, Spania, Suedia sau Franta (unde doar 23% dintre angajati alocă mai putin de 30 de minute pauzei de prânz).
Pentru a-si inspira si motiva colegii si echipele să profite de pauza de prânz si să-si asigure astfel sansele la o viată sănătoasă, în săptămâna 18 – 22 septembrie, manageri de top din Edenred şi din companiile partenere au investit in fiecare zi timpul necesar pentru o pauză de prânz departe de birou. Singuri, împreună cu colegi, clienţi sau parteneri de afaceri, cei 20 de manageri si-au alocat timpul necesar pentru a manca la prânz.
La restaurant, la bucătăria sau cantina firmei sau în parc, managerii participanţi la campania Hai la 1 la masă ! – Lead by Example au folosit cu adevărat pauza de prânz pentru un moment de relaxare, pentru a se reconecta cu ei însisi sau cu cei din jur si pentru a-si realimenta energia pentru tot restul zilei.
Exemplul personal al managerilor din companiile partenere Hai la 1 la Masa ! - Alstom, Eurest, Food Panda, Groupama, Kaufland, Macromex, Marco Polo Cee, Mastercard, Mcguire Woods, Novotel, Romania Hypermarche (CORA), Salad Box, Sanador sau UTA Romania - a fost difuzat către mai mult de 60.000 de membri ai retelelor sociale si va continua să fie amplificat prin evenimente organizate de Edenred până la sfârsitul anului.
„Sunt impresionată de mobilizarea partenerilor nostri si de generozitatea de a-si pune exemplul personal în sprijinul unei initiative pentru sănătatea angajatilor. O viată echilibrată are ca element important pauza de pranz, care trebuie incurajată în special pentru populatia activă, acei aproximativ 5 milioane de români care sunt angrenati pe piata muncii si care, prin activitatea lor, tin economia in miscare si duc Romania înainte”, declară Dana Sintejudean, Deputy CEO al Edenred România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro