Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee România şi Bulgaria: ”Îmi place să spun că misiunea noastră este de a-i face fericiţi pe angajaţii clienţilor noştri. Şi vom face acest lucru prin inovaţie, tehnologie dar mai ales, fiind atenţi la ceea ce se întâmplă în jurul nostru”

Postat la 25 octombrie 2023 127 afişări

Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee România şi Bulgaria: ”Îmi place să spun că misiunea noastră este de a-i face fericiţi pe angajaţii clienţilor noştri. Şi vom face acest lucru prin inovaţie, tehnologie dar mai ales, fiind atenţi la ceea ce se întâmplă în jurul nostru”

Recent, compania a anunţat oficial rebrandingul prin care Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS) a devenit Pluxee România, a comunicat parteneriatul cu Startarium, pentru educaţie antreprenorială şi a primit şi distincţia Best-Place-To-Work.

Manuel Fernandez Amezaga, care conduce afacerea din România de trei ani, apreciază profesionalismul şi mentalitatea orientată spre performanţă a colegilor săi români. El crede în crearea unui spaţiu sigur pentru ca aceştia să se evidenţieze şi să creezesoluţii inovatoare care să ajute clienţii să obţină performanţe mai bune.  „Îmi place să spun că misiunea noastră este de a-i face pe angajaţii clienţilor noştri să fie fericiţi. Să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în vieţile lor. Şi nu putem face acest lucru fără ca mai întâi să deschidem o lume de oportunităţi colegilor noştri” explică Manuel Fernandez.

Rebranding-ul recent de la Sodexo la Pluxee nu este doar o schimbare de nume; este o declaraţie a angajamentului lor de a rămâne un lider global în soluţiile de beneficii pentru angajaţi şi de a aduce o energie proaspătă în industrie.

Manuel Fernandez Amezaga este un susţinător puternic al digitalizării, deoarece aceasta ne simplifică vieţile, atât acasă cât şi la birou.. Pluxee a fost un pionier în digitalizarea serviciilor de beneficia extrasalariale, lansând cardul de masă Gusto în 2015 şi prima aplicaţie mobilă CardSodexo în 2016. Instrumentele lor digitale, precum parteneriatele cu MyBenefits şi The Happiness Index, cât şi noua aplicaţie Pluxee, îmbunătăţesc experienţa angajaţilor şi eficientizează procesele.

Pe lângă aceasta, noul brand îşi asumă să rămână  partenerul preferat de IMM-uri, având 72% dintre clienţi din această categorie. În această toamnă, compania a iniţiat un parteneriat cu Startarium pentru educaţie antreprenorială şi finanţare pentru start-up-uri. De asemenea, Pluxee va lansa o nouă comunitate dedicată susţinerii şi dezvoltării  companiilor mici şi mijlocii din România. „Cred că suntem un partener redutabil pentru business-urile mici şi medii din România, aceşti antreprenori curajoşi care continuă să creadă în visul lor. Ne dorim să-i susţinem nu doar prin instrumente care îi ajută pe angajaţii lor să fie fericiţi, dar şi prin acces la educaţie şi sprijin pentru dezvoltare” precizează CEO-ul Pluxee România şi Bulgaria.

Manuel Fernandez Amezaga are ca prioritate de business şi sustenabilitatea. Obiectivul global al Pluxee este de a atinge zero emisii de carbon până în 2035. Ei au demarat deja acest proces, iar noile lor carduri sunt realizate din plastic reciclat, reducând astfel amprenta de CO2 a afacerii de la 40 de tone la 5 tone pentru fiecare 1 milion de carduri emise.

Pluxee a susţinut şi continuă să susţină, de asemenea, iniţiative sociale, precum "Sprijin pentru România," "Mese calde" şi "Sprijin educaţional," punând la dispoziţie know-how-ul acumulat şi infrastructura creată, ; aceste programe sociale numArA peste 1,5 milioane de beneficiari.

În fiecare zi, cardurile de masă Pluxee sunt utilizate în peste 241.000 de tranzacţii la comercianţii locali, contribuind astfel la dezvoltarea unor domenii cheie din economie, precum HoReCa sau retail.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.