LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce trebuie să ştii ca să devii agent imobiliar?

Marck Zuckerberg plănuieşte o nouă mutare: Şeful Meta se gândeşte să investească miliarde în EssilorLuxottica, producătorul celebrului brand de ochelari Ray-Ban, pentru a câştiga teren pe piaţa gadgeturilor portabile

Autor: Iulian Tenchiu Postat la 19 iulie 2024 48 afişări

Marck Zuckerberg plănuieşte o nouă mutare: Şeful Meta se gândeşte să investească miliarde în EssilorLuxottica, producătorul celebrului brand de ochelari Ray-Ban, pentru a câştiga teren pe piaţa gadgeturilor portabile

Meta, proprietarul Facebook, la cârma căruia se află miliardarul Mark Zuckerberg a explorat recent posibilitatea de a realiza o investiţie de câteva miliarde de euro în grupul franco-italian EssilorLuxottica, producătorul Ray Ban. Mutarea face parte din strategia companiei care urmăreşte să dezvolte ochelari smart şi alte gadgeturi portabile , scrie Financial Times.

Compania din Silicon Valley a luat în considerare preluarea unei mici participaţii în grupul franco-italian evaluat la 87 de miliarde de euro. Suma exacta privind investiţia nu este cunoscută, însă persoane familiarizate cu situaţia vorbesc de câteva miliarde de euro.

Mişcarea vine în contextul în care Meta a purtat discuţii cu EssilorLuxottica pentru a aprofunda colaborarea existentă, în urma lansării cu succes a unei versiuni noi  a ochelarilor inteligenţi „Ray Ban-Meta” în 2023.

Şeful Meta, Mark Zuckerberg, a cheltuit miliarde de dolari în ultimii ani pentru a intra pe piaţa tehnologiei portabile, cum sunt castile de realitate virtuală sau ceasurile inteligente.

Primii ochelari Ray-Ban Meta au fost lansaţi în 2021. Cea mai nouă generaţie de ochelari smart produşi în urma colaborării celor doua companii au bifat vânzări record şi au depăşit în câteva luni vânzările înregistrate de generaţiile anterioare de gadgeturi în ultimii doi ani.

Cea mai recentă versiune a ochelarilor permite utilizatorilor să transmită live ceea ce văd direct pe Facebook şi Instagram.  

EssilorLuxottica, care a fost creată în urmă cu şapte ani printr-o fuziune în valoare de 50 de miliarde de euro, între Luxottica, grupul de ochelari al defunctului miliardar italian Leonardo Del Vecchio, şi producătorul francez de lentile Essilor, a câştigat terene rapid, devenind cel mai mare producător de ochelari din lume.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.