Markus Villig, fondator şi CEO, Bolt – care a ajuns la un venit anual de 2 miliarde de euro: Ceea ce a funcţionat semnificativ mai bine decât angajarea unor talente din SUA a fost să luăm specialişti din Europa, care sunt foarte talentaţi şi muncitori
Platforma globală de mobilitate partajată Bolt a atins un venit anual de 2 miliarde de euro, a spus Markus Villig, fondatorul şi CEO-ul Bolt, într-un comunicat. El a adăugat că un factor cheie care a contribuit la creşterea şi dezvoltarea platformei Bolt a fost talentul angajat, făcând referire la specialiştii din Europa.
„Nu sunt de acord că nu se poate face marketing sau IT de clasă mondială în Europa. Din experienţa noastră, ceea ce a funcţionat semnificativ mai bine [decât angajarea unor talente din SUA] a fost să luăm specialişti din Europa, care sunt foarte talentaţi şi muncitori, dar care nu au avut niciodată ocazia să concureze pe scena mondială. Aceştia sunt oamenii care au construit cu adevărat compania şi au crescut odată cu ea – este o mentalitate complet diferită faţă de angajarea specialiştilor din Silicon Valley, care se pot muta pe un alt proiect doi ani mai târziu”, a spus Markus Villig.
Compania Bolt a luat naştere în 2013, în Estonia, când Markus Villig era adolescent, cu o investiţie de 5.000 de euro, bani împrumutaţi de la părinţii săi. La început, afacerea a fost susţinută doar de împrumutul iniţial şi o echipă mică.
În prezent, Bolt operează pe cinci verticale la nivel internaţional, printre care se numără serviciile de transport la cerere, închirierea de trotinete şi biciclete electrice, livrarea de alimente şi produse alimentare şi car-sharing. Compania are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de ţări şi peste 600 de oraşe din Europa şi Africa.
În România, Bolt este prezent cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare şi nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este activ în peste 25 de orașe din România, extinzându-şi continuu oferta de servicii şi acoperirea naţională.
Markus Villig consideră că vehiculele autonome (AV) reprezintă o prioritate strategică pentru companie şi consideră că platformele precum Bolt vor fi esenţiale pentru implementarea tehnologiei AV la scară largă.
„Companiile de transport la cerere vor fi cea mai bună modalitate de lansare pe piaţă a maşinilor autonome. Unii oameni estimează că producătorii de vehicule autonome îşi vor construi propriile operaţiuni, iar companiile de ride-hailing, asemenea nouă, vor fi scoase de pe piaţă. Cred că, pur şi simplu, aceşti oameni nu au nicio idee despre cât de complex este să dezvolţi o reţea de transport la cerere cum este Bolt. De 11 ani construim business-ul cu şoferi parteneri şi este foarte greu. Dacă adăugăm complexitatea gestionării acestei operaţiuni autonome, a mentenanţei maşinilor, a încărcării lor şi aşa mai departe, cred că va deveni şi mai dificil”, a spus fondatorul şi CEO-ul Bolt.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro