Martin Sorrell, fostul şef al WPP, pariază pe influenceri după ce a părăsit una dintre cel mai mari companii de advertising din lume
S4 Capital, noul vehicul de investiţii al puternicului fost executiv WPP Martin Sorrell, a cumpărat agenţia de marketing cu influenceri denumită IMA, într-o tranzacţie de 10 milioane de euro, potrivit Reuters.
IMA va fuziona cu MediaMonks, o divizie de conţinut, pentru a-şi spori capacităţile de producţie.
Fondată în 2010, IMA are 85 de angajaţi cu ajutorul căruia utilizează influenceri – oameni cu acoperire mediatică ridicată – pentru a crea diferite campanii pentru branduri precum Heineken, Samsonite, Under Armour, Pernord Ricard.
Sorrell a pus bazele vehiculului de investiţii S4 Capital în 2018 după ce a părăsit gigantul de advertising WPP, cea mai mare agenţie din lume, în urma unor plângeri cu privire la potenţiale deturnări de fonduri şi comportament necorespunzător pe banii companiei – acuzaţii pe care le-a negat.
„Fuziunea este încă un exemplu cu privire la creşterea pe care o vizăm. Marketingul cu influenceri este un segment important din industria conţinutului de digital marketing şi este o piaţă care se va dubla în dimensiune în următorii trei ani”, spune Sorrell.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro