Maşini pe Instagram

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 26 august 2019 715 afişări

Pentru unii, zilele când se duceau să vadă produsul şi să-l pipăie înainte de a-l cumpăra au apus de mult şi preferă să-l comande online, chiar şi când trebuie să plătească sute de mii de euro sau chiar mai mult pentru el.

Maşini pe Instagram

Printre ei se numără cumpărătorii de maşini de lux, cărora le ajunge, mai nou, o imagine sau un clip pe Instagram ca să facă achiziţia, scrie New York Times.

Acest lucru l-a constatat un comerciant de maşini american, coproprietar al unei firme de profil din statul american Arizona, Luxury Auto Collection.

În cazul său, vânzările pe baza postărilor de pe Instagram au început în 2015 cu un clip în care se vedea portbagajul unei maşini cu şase roţi, un Mercedes-Benz G63 AMG 6X6, care a suscitat interes din partea unui potenţial cumpărător care apoi a cerut nişte imagini cu interiorul şi s-a decis să cumpere. Printre cumpărătorii care nu au timp de pierdut şi se mulţumesc cu ce văd pe Instagram se numără directori de companii şi vedete.

Un client a luat la un moment dat un Porsche 918 de 2,6 milioane de dolari şi pe lângă el un Rolls-Royce Phantom. Un alt client, un rapper, şi-a cumpărat dintr-un foc un Maybach, un Lamborghini Urus şi două Rolls- Royce Cullinan. Şi alţi comercianţi de maşini, cum ar fi un dealer Porsche, Porsche Fresno, se laudă cu vânzări pe Instagram, către cei care petrec multe ore pe reţeaua respectivă de socializare online. Vânzările pe acest canal sunt privite ca o soluţie de a compensa scăderea pieţei şi de a ajunge la clienţii tineri.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.