Maşinile de care trebuie să fugi produse între anii 2000 – 2010
În general, ne plac sau nu maşinile în funcţie de cum arată (în cazul femeilor şi culoarea exterioară are un rol determinant).
Dar şi reputaţia pe care şi-o câştigă un model contribuie foarte mult la succesul sau, dimpotrivă, insuccesul de piaţă. Iar în perioada 2000-2010 au fost destule exemple care s-au încadrat în cea de-a doua categorie, producătorii fiind forţaţi fie să le scoată din fabricaţie, fie să modifice radical maşinile.
IATĂ AICI MAŞINILE CONSIDERATE EŞECURI ABSOLUTE ÎNTRE ANII 2000 ŞI 2010
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA