Mastercard şi UniCredit Bank demarează campania “Creştem pasiuni împreună” prin care încurajează accesarea serviciilor financiare care se desfăşoară în perioada 21 octombrie 2024 – 31 martie 2025 şi 21 octombrie 2024 - 31 ianuarie 2025.
Mastercard şi UniCredit Bank lansează „Creştem pasiuni împreună”, o campanie dedicată clienţilor actuali şi noilor clienţi ai băncii, care îşi propune să susţină dezvoltarea pasiunilor personale şi să încurajeze accesarea serviciilor financiare. Campania se desfăşoară în perioada 21 octombrie 2024 – 31 martie 2025 pentru premiile în bani şi 21 octombrie 2024 – 31 ianuarie 2025 pentru premiile în vouchere prin tragere la sorţi şi pune la dispoziţia participanţilor premii lunare sub formă de bani înapoi în cont, dar şi premii acordate la finalul campaniei, prin tragere la sorţi, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.
„Campania Creştem pasiuni împreună, realizată împreună cu Mastercard, îşi propune să susţină pasiunile clienţilor UniCredit cu ajutorul produselor bancare şi financiare potrivite. Clienţii existenţi şi noi se bucură de avantaje în plus la cumpărăturile cu cardurile noastre Mastercard de debit şi de credit şi, în acealaşi timp, sunt încurajaţi să îşi urmărească planurile de economisire. Premiile oferite în campanie îi vor impulsiona să testeze soluţiile de economisire potrivite pentru ei: de la cele mai uşor accesibile, conturi de economii, până la produse mai complexe, de asigurare de viaţă cu componentă investiţională şi unităţi de fond emise de fonduri mutuale, dezvoltate de Grupul UniCredit în parteneriat cu renumiţi administratori de fonduri globali: Blackrock, JP Morgan, PIMCO sau AMUNDI. Creştem pasiuni împreună ne dorim să reprezinte primul pas în realizarea unui vis, prin câştigarea unuia din multele premii, dar mai ales prin încurajarea echilibrului între bucuria cumpărăturilor şi gestionarea eficientă a economiilor” a spus Ana Popescu, Director Produse si Servicii Retail, UniCredit Bank.
Pe durata campaniei, Mastercard şi UniCredit Bank oferă premii lunare garantate sub formă de bani, în valoare de până la 300 lei per client, în funcţie de numărul de produse bancare deţinute sau achiziţionate în perioada campaniei. În plus, participanţii vor avea şansa de a câştiga premii prin tragere la sorţi, constând în 10 vouchere pentru vacanţe în valoare de 10.000 euro fiecare, precum şi 150 de vouchere a câte 500 de euro la anumiţi comercianţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro