Matt Ian David, CEO, Dan Air: „Nu este foarte greu să faci concurenţă companiilor low-cost consacrate care deja au obişnuit pasagerul cu stresul pe care o călătorie în astfel de condiţii îl poate genera”
De la 18 ani, Matt Ian David a lucrat în aviaţie, o carieră care s-a conturat firesc datorită pasiunii sale pentru domeniile tehnice. În prezent, ca CEO al Dan Air, o companie românească fondată de Dan Iuhas, el gestionează strategia şi operaţiunile companiei, bazându-se pe experienţa acumulată în roluri de leadership la WaB şi Aviation Audit. Dan Air, fondată în 2017, a evoluat de la zboruri ACMI la operarea de zboruri regulate sub propria marcă, transportând peste 3,5 milioane de pasageri. În ciuda provocărilor, inclusiv impactul pandemiei şi creşterea costurilor, Matt Ian David rămâne motivat să consolideze poziţia Dan Air ca membru IATA, mizând pe profesionalismul echipei sale.
Ce înseamnă să conduci o companie aeriană într-un sector în continuă schimbare?
Matt Ian David răspunde la aceste întrebări, oferind o perspectivă directă despre provocările şi oportunităţile din aviaţie, într-un articol amplu disponibil în următoarea ediţie a revistei, pe 16 decembrie.
Iată câteva dintre întrebările abordate:
1. Cum aţi reuşit să faceţi Dan Air să iasă în evidenţă?
„Raportul calitate-preţ contează cel mai mult pentru pasageri. Dan Air s-a remarcat prin servicii de calitate şi beneficii pe care alte companii nu le oferă, cum ar fi transportul animalelor de companie şi însoţirea minorilor. Comunicarea şi respectul pentru pasageri sunt elemente cheie care ne-au diferenţiat.”
2. Cum menţineţi echipa motivată într-un domeniu stresant?
„Programele de instruire şi cultura organizaţională ne ajută să menţinem motivaţia. Punem accent pe comunicare eficientă şi lucru în echipă, astfel încât fiecare angajat să transmită energie pozitivă şi pasagerilor.”
3. Cum v-au influenţat experienţele anterioare deciziile pentru Dan Air?
„Experienţa din gestionarea flotei Wizz Air m-a ajutat să înţeleg cum poate fi scalată o companie aeriană. Aceeaşi abordare o aplicăm acum la Dan Air.”
4. Cum faceţi faţă cerinţelor pasagerilor români?
„Ne diferenţiem uşor de companiile low-cost, care adesea oferă servicii de calitate slabă. Respectul, empatia şi o comunicare transparentă sunt priorităţile noastre, iar însoţitorii noştri de bord sunt instruiţi conform celor mai bune practici internaţionale.”
Pentru mai multe detalii despre viziunea şi strategiile lui Matt Ian David, urmăriţi interviul complet în următoarea ediţie a revistei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro