McCann Erickson: România deja a început să se contureze ca un hub regional de creativitate

Postat la 11 octombrie 2011 32 afişări

Grupul de comunicare BV McCann Erickson România, condus de Bogdan Enoiu, are în plan să atace pieţele externe, mizând pe faptul că România deja a început să se contureze ca un hub regional de creativitate. Un prim exemplu în acest sens sunt clienţii pe care grupul i-a câştigat peste graniţă: un operator telecom din zona ţărilor baltice şi Coca-Cola.

"Vrem să ne extindem mai mult în afara graniţelor Ro­mâ­niei. Avem deja un client din domeniul telefoniei mobile din zona ţărilor baltice. De Coca-Cola ne ocupăm în 23 de ţări, nu doar în Europa Centrală şi de Est, ci şi în Italia, Aus­tria, Elveţia şi Grecia. Acum deja suntem în competiţie pentru un proiect global din domeniul FMCG", a spus Adrian Boţan, creative director în cadrul McCann Erickson, fără a oferi mai multe detalii. El spune că în condiţiile în care de pe piaţa locală deja se exportă foarte mulţi creativi, în Moscova sau chiar New York, din România s-ar putea exporta şi campanii.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
actualitate,
creativitate,
enoiu,
publicitari
/actualitate/mccann-erickson-romania-deja-a-inceput-sa-se-contureze-ca-un-hub-regional-de-creativitate-8853912
8853912
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.