McCann Erickson: România deja a început să se contureze ca un hub regional de creativitate
Grupul de comunicare BV McCann Erickson România, condus de Bogdan Enoiu, are în plan să atace pieţele externe, mizând pe faptul că România deja a început să se contureze ca un hub regional de creativitate. Un prim exemplu în acest sens sunt clienţii pe care grupul i-a câştigat peste graniţă: un operator telecom din zona ţărilor baltice şi Coca-Cola.
"Vrem să ne extindem mai mult în afara graniţelor României. Avem deja un client din domeniul telefoniei mobile din zona ţărilor baltice. De Coca-Cola ne ocupăm în 23 de ţări, nu doar în Europa Centrală şi de Est, ci şi în Italia, Austria, Elveţia şi Grecia. Acum deja suntem în competiţie pentru un proiect global din domeniul FMCG", a spus Adrian Boţan, creative director în cadrul McCann Erickson, fără a oferi mai multe detalii. El spune că în condiţiile în care de pe piaţa locală deja se exportă foarte mulţi creativi, în Moscova sau chiar New York, din România s-ar putea exporta şi campanii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro