McDonald’s investeşte peste 100.000 de euro în digitalizarea unui restaurant din Capitală
Premier Restaurants România, operatorul lanţului de restaurante McDonald’s în România, a investit peste 100.000 de euro, în luna mai a acestui an, pentru remodelarea restaurantului din Bucureşti Mall, din cartierul Vitan, care acum dispune de sistemul digital Experience of the Future, tehnologie care le oferă clienţilor o interacţiune mai rapidă şi mai uşoară, deoarece îşi pot plasa singuri comanda pe ecranele digitale, o pot personaliza în funcţie de preferinţe şi pot alege plata cu cardul direct la kiosk-ul digital sau cash, la casa de marcat.
Noul sistem aduce un beneficiu major şi în procesul de pregătire a produselor, care este simplificat. Astfel, explică reprezentanţii companiei, imediat după plasarea comenzii pe ecranul digital începe procesul de preparare în bucătărie.
„Am regândit planurile pentru dezvoltare din acest an, dar continuăm să investim responsabil pentru a le oferi cele mai bune experienţe clienţilor în interacţiunea cu noi. În această perioadă în care accesul în centrele comerciale este restricţionat, am implementat noua tehnologie şi în restaurantul din Bucureşti Mall, cu atât mai mult cu cât acest sistem facilitează o experienţă contactless pentru clienţii noştri. Atunci când clienţii vor reveni în restaurantul nostru, se vor bucura de o interacţiune mult îmbunătăţită. Digitalizarea cât mai multor restaurante rămâne o prioritate pentru noi pe termen lung, este un plan pe care ni l-am asumat şi pe care suntem încrezători că îl vom urma” a declarat Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România.
Restaurantul din Bucureşti Mall dispune de trei kiosk-uri de comandă, permite scanarea rapidă şi contactless a ofertelor din aplicaţia McDonald’s pentru mobil, are trei ecrane digitale pentru prezentarea interactivă a meniului la casa de marcat, precum şi o zonă separată pentru comenzile Delivery, pentru a permite un flux cât mai bun.
În această perioadă, restaurantul din Bucureşti Mall, aflat în zona de food court, procesează exclusiv comenzi primite prin McDelivery. McDonald’s are implementate proceduri stricte de siguranţă alimentară, igienă şi dezinfectare, care respectă toate reglementările şi recomandările autorităţilor.
Premier Restaurants România a implementat noua tehnologie în 41 de restaurante McDonald’s din întreaga ţară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro