MedLife lansează LevelUp, primul abonament medical cu acces nelimitat la sală
MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, anunţă lansarea unui nou produs dedicat start-up-urilor şi IMM-urilor (companii care au între 10 şi 250 de angajaţi) – LevelUp, un abonament care îmbină soluţii complete de wellness, lifestyle şi screening medical. Disponibil din martie 2025, abonamentul LevelUp este conceput pentru a sprijini companiile în promovarea unui stil de viaţă sănătos şi în prevenirea problemelor de sănătate, având un impact direct asupra rezultatelor echipelor şi satisfacţiei angajaţilor.
Noul abonament reuneşte servicii esenţiale de sănătate şi wellness, având scopul de a sprijini nu doar starea fizică a angajaţilor, dar şi pe cea mentală, promovând un stil de viaţă sănătos şi echilibrat printr-o abordare integrată care include wellness, prevenţie şi îngrijire holistică. Beneficiul cheie al abonamentului LevelUp este accesul nelimitat la reţeaua SanoPass, care include peste 550 de săli de fitness partenere la nivel naţional.
Pe lângă accesul nelimitat în reţeaua SanoPass, abonamentele LevelUp includ şi posibilitatea de a accesa servicii premium din cadrul altor companii din portofoliul MedLife, precum DermaLife, DentEstet, MindCare şi acces la medicii buni din reţeaua MedLife, oferind abonaţilor posibilitatea de a beneficia de servicii complete de prevenţie şi îngrijire holistică la un preţ competitiv: de la screening medical şi evaluare a sănătăţii mintale şi dentare, la servicii de înfrumuseţare şi servicii de fitness.
“Este un produs fantastic pentru companiile mici şi mijlocii. Abonamentul LevelUp oferă şansa companiilor de a îşi stimula echipa, de a o ţine performantă şi sănătoasă şi, de ce nu, mai motivată. Este pe deplin cunoscut faptul că oamenii care fac mişcare, care mănâncă sănătos şi arată bine, care îşi îngrijesc dinţii şi pielea, care îşi controlează stresul şi sănătatea sunt mai fericiţi şi mai performanţi.
Credem cu tărie că aceste servicii pot surmonta în perioadele economice dificile lipsa unor creşteri salariale, păstrând pachetele de beneficii atât de necesare motivării echipelor şi unui climat de business performant şi sănătos”, a declarat Mihai Marcu, CEO şi Preşedinte al MedLife Group.
Sedentarismul este un factor major de risc pentru bolile cardiovasculare şi alte afecţiuni cronice. În România, aproximativ 40% din adulţi sunt insuficient activi fizic, ceea ce contribuie la creşterea ratelor de boli de inimă, diabet şi obezitate. Activitatea fizică regulată poate reduce riscul de boli cardiovasculare cu 30-40% şi poate preveni până la 50% din cazurile de diabet tip 2. De asemenea, poate reduce riscul de depresie cu 20-30% şi îmbunătăţeşte starea mentală.
Rata obezităţii este în creştere în România, iar combinaţia între alimentaţie echilibrată şi exerciţiu fizic ar putea ajuta la prevenirea acestor probleme. Investiţiile în activitatea fizică la locul de muncă pot reduce absenteismul cu 25% şi pot creşte productivitatea cu 6-10%.
Evenimentele recente – pandemia, conflictele globale şi inflaţia – au determinat o schimbare semnificativă în abordarea sănătăţii la locul de muncă. În faţa acestor provocări, companiile au înţeles că sănătatea şi bunăstarea angajaţilor sunt esenţiale pentru a depăşi perioadele dificile şi pentru a menţine un mediu de lucru productiv.
Astfel, pachetele de beneficii extrasalariale s-au diversificat, iar abonamentele medicale sunt acum printre cele mai populare beneficii oferite angajaţilor. Potrivit unor studii recente, în prezent, abonamentele medicale ocupă locul al doilea în topul beneficiilor extrasalariale (33,6%), după tichetele de masă (63,9%). De asemenea, tot mai mulţi angajaţi beneficiază şi de alte soluţii care le protejează sănătatea, cum ar fi asigurările medicale (17,9%), abonamentele la săli de fitness (9,4%) sau abonamentele stomatologice (3,5%).
În România, speranţa de viaţă sănătoasă la vârsta de 65 de ani este semnificativ mai mică decât media Uniunii Europene, un aspect care subliniază nevoia de a investi mai mult în prevenţie şi în soluţii de wellness pentru populaţie. Acest deficit al speranţei de viaţă sănătoasă pune presiune şi pe companiile care doresc să îşi menţină echipele sănătoase şi productive pe termen lung.
În acest context, wellbeing-ul angajaţilor devine esenţial pentru companiile care vor să evite pierderile financiare şi de productivitate legate de îmbolnăviri, absenteism şi stresul cronic. LevelUp răspunde acestei nevoi, integrând soluţii medicale, psihologice şi de wellness pentru a crea un pachet complet care sprijină sănătatea fizică şi mentală a angajaţilor.
Tendinţele Global în Piaţa de Wellness Corporate
Potrivit Research Market Community, piaţa globală de wellness corporate se estimează că va ajunge la o valoare de aproape 100 de miliarde de dolari până în 2030, de la aproximativ 52 de miliarde în 2023. Aceasta este o creştere semnificativă, care arată tendinţa globală de integrare a wellness-ului în strategiile de HR ale companiilor.
Unul dintre factorii care a accelerat această schimbare a fost pandemia de COVID-19, care a subliniat importanţa sănătăţii mintale alături de cea fizică. Probleme precum burnout-ul şi anxietatea au atins cote maxime în perioada crizei sanitare, având un impact direct asupra productivităţii şi a stării generale de bine a angajaţilor.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA