Metro a numit un român la conducerea operaţiunilor locale de peste 1 mld. euro. Este al doilea român CEO în istoria de 25 de ani a nemţilor pe plan local
Grupul german Metro Cash&Carry l-a numit pe Adrian Ariciu la conducerea operaţiunilor din România, el urmând a prelua funcţia de la Ronald Ruffing, care a condus businessul în ultimii patru ani. Românul va deveni CEO-ul Metro Cash&Carry de la 1 octombrie 2020.
Grupul german Metro Cash&Carry l-a numit pe Adrian Ariciu la conducerea operaţiunilor din România, el urmând a prelua funcţia de la Ronald Ruffing, care a condus businessul în ultimii patru ani. Românul va deveni CEO-ul Metro Cash&Carry de la 1 octombrie 2020.
Adrian Ariciu activează de peste 20 de ani în cadrul grupului german, atât la nivel local, cât şi internaţional. Doctor în economie, Adrian Ariciu şi-a început cariera în Metro Cash & Carry România în martie 2000, în departamentul achiziţii şi mercantizare pentru produse alimentare, ocupând, ulterior, mai multe funcţii de management în cadrul companiei.
Între 2013 şi 2017, executivul a lucrat pentru companie, însă în Ucraina, fiind director al departamentului achiziţii alimente uscate. Apoi, a preluat funcţia de director de achiziţii, pentru ca în 2015 să devină director comercial al Metro Cash & Carry din Ucraina.
Reîntors în ţară, în octombrie 2017, el a fost director operaţiuni, înainte de a fi numit, în iulie 2018, director comercial al Metro Cash & Carry Rusia. Acum, după doi ani, revine ca CEO al operaţiunilor locale ale nemţilor care au în România 30 de magazine cash&carry şi afaceri de peste 1 mld. euro. Din datele ZF, el este al doilea executiv român la conducerea businessului, după Duşan Wilms.
„Este o responsabilitate uriaşă, mai ales că trebuie să asigurăm evoluţia businessului în condiţii de maximă siguranţă pentru angajaţi şi clienţi deopotrivă. (...) Sunt încrezător în potenţialul pieţei româneşti şi în modelul de comerţ cu ridicata“, spune el.
Metro Cash & Carry România a bifat în 2019 o creştere de aproape 10%. Afacerile au mers iar spre 6 mld. lei, maximul istoric înregistrat în 2008. Nemţii au local 30 de magazine cash & carry proprii şi nu anunţă deschideri noi. De altfel, sunt mai mulţi ani de când Metro Cash & Carry nu a mai deschis unităţi offline pe piaţa din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro