Metro Cash & Carry România derulează prima campanie de promovare a brandului propriu Fine Food

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 29 martie 2012 130 afişări

Metro Cash & Carry România lansează prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food. Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse nealimentare, concepute special pentru clienţii revânzători.

Campania a debutat cu o componentă "in-store", desfăşurată în reţeaua de magazine Metro Cash & Carry din toată ţara, precum şi în magazinele "La Doi Paşi" şi va fi continuată şi pe alte canale de promovare.
Mesajele transmise sunt "De ce să plăteşti mai mult când primeşti acelaşi lucru? - Alege calitatea la un preţ mai mic. Fine Food - marcă exclusivă Metro. Produsele Fine Food au preţuri, în medie, cu 10 - 20% mai mici decât cele ale mărcilor consacrate, oferind o calitate similară cu a acestora.

Concomitent cu magazinele Metro Cash & Carry România şi "La Doi Paşi", campania se va desfăşura şi în benzinăriile Rompetrol sub forma unor promoţii şi oferte speciale.
Campania de promovare a brandului Fine Food marchează şi un alt element de noutate - o serie de promoţii comune cu Coca-Cola, desfăşurate în magazinele reţelei. Aceasta este prima colaborare de acest fel între liderul mondial de băuturi răcoritoare şi un alt brand. Printre activităţile derulate împreună cu Coca-Cola se mai numără şi o campanie de sampling "door-to-door", cu produse Coca-Cola şi Fine Food, care se adresează unui număr de 100.000 de consumatori din patru mari oraşe (Bucureşti, Constanţa, Galaţi, Braşov).

"Am iniţiat această campanie tocmai pentru că avem încredere în potenţialul pe care îl are acest brand.

Anul acesta ne propunem să extindem gama Fine Food cu peste 100 articole din gama cafea măcinată (sub diferite mix-uri de conţinut şi gramaj), gama iaurturi si telemea, gama scutece, dar şi să extindem promovarea încrucişată a produselor Fine Food cu alte branduri existente pe piaţă." a declarat Adrian Ariciu, şef departament mărci proprii Metro Cash & Carry România.

Prima fază a campaniei se desfăşoară la nivel naţional, în perioada martie-aprilie 2012. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în 1996, iar astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Anul trecut Metro Cash & Carry România a avut o cifră de afaceri de 1,059 miliarde de euro, faţă de 1,137 miliarde euro în 2010.


Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Metro Cash & Carry,
promovare,
brand,
Fine Food
/actualitate/metro-cash-carry-romania-deruleaza-prima-campanie-de-promovare-a-brandului-propriu-fine-food-9451938
9451938
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 
0 seconds of 1 minute, 20 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:20
01:20
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori