Metro mizează pe un nou concept de magazine şi îl aduce la conducere pe Cristian Stoenică, un manager român care lucrează de 17 ani în companie
Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern, l-a numit în funcţia de director de franciză şi membru în Consiliul de Administraţie al Metro Convenience România, o divizie creată în 2022 şi care a ajuns anul trecut la afaceri de 28 milioane de lei.
♦ Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de magazine ♦ LaDoiPaşi Extra are şi ea peste 20 de unităţi.
Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern, l-a numit în funcţia de director de franciză şi membru în Consiliul de Administraţie al Metro Convenience România, o divizie creată în 2022 şi care a ajuns anul trecut la afaceri de 28 milioane de lei. Poziţia este una nou creată şi vine în contextul în care Metro testează deja piaţa cu brandul LaDoiPaşi Extra, operat de compania Metro Convenience România, însă compania nu a dat detalii despre numărul de magazine deschise sub acest brand. Însă, LaDoiPaşi Extra are peste 20 de magazine în Capitală, conform datelor analizate de ZF.
Brandul LaDoiPaşi Extra este un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare.
„Cred cu tărie în potenţialul francizei LaDoiPaşi de a transforma comerţul tradiţional şi mă bucur să susţin activ această evoluţie“, a declarat Cristian Stoenică, director de franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România. El şi-a început cariera la METRO România la începutul anului 2007, în departamentul operaţional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office şi Sezon.
În 2011, a preluat un rol în forţa de vânzări ca specialist expansiune franciză, iar din 2014 a devenit coordonator proiect franciză Retail în echipa Head Office. În 2017, a fost numit manager regional de vânzări, iar în 2019, manager de vânzări retail. Din martie 2020, Cristian a fost head of retail sales, având un rol important în dezvoltarea sustenabilă a reţelei de franciză LaDoiPaşi, dar şi a segmentului de clienţi revânzători ai companiei METRO.
Metro Convenience România, compania prin care este operat noul brand de magazine, figurează la Registrul Comerţului ca fiind înfiinţată în 2022, iar pentru 2023 a raportat o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, pierderi de 20,2 milioane de lei şi un număr mediu de 133 de angajaţi, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Metro România a raportat în 2023 afaceri de peste 10 mld. lei, plus 13% versus anul anterior. METRO e activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii.
Mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro
Astfel, spre deosebire de retailerii care au hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount sau proximitate modernă, comerciantul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare sau operatori HoReCa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro