Miele România, cifră de afaceri de peste 8,5 milioane de euro în 2018
Producătorul de echipamente electrocasnice premium Miele a înregistrat în 2018 o creştere de 35% a cifrei de afaceri. Miele România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de euro.
Evoluţia se remarcă atât la nivel de volum, cât şi de valoare, clienţii fiind tot mai activi pe segmentul premium.
Aspiratoarele rămân cele mai vândute produse Miele, cu 7.600 de bucăţi achiziţionate în 2018. Acestora le urmează maşinile de spălat rufe şi uscătoarele, cu aproximativ 4.000 de bucăţi. Inovaţiile prezentate la IFA 2018 în segmentul de espressoare, printre care şi lansarea primului model ce oferă utilizatorilor trei recipiente diferite, pentru tot atâtea tipuri de boabe de cafea, au făcut ca aceste electrocasnice să înregistreze cea mai mare creştere de anul trecut. Clienţii din România au achiziţionat peste 650 espressoare, cu aproximativ 50% mai multe faţă de 2017.
Tot în 2018, compania a inaugurat cel de-al patrulea showroom propriu din România, la Timişoara, după o investiţie de 150.000 de euro. La nivel naţional, echipamentele Miele sunt comercializate într-un total de 70 de puncte de vânzare: showroom-uri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro