Ministrul Turismului, după ce au apărut informaţii că logo-ul României va fi ilustrat cu o oaie: "Frunza lui Udrea" nu poate fi schimbată până în 2020
Ministrul Turismului, Mircea-Titus Dobre, a declarat că înlocuirea "frunzei lui Udrea" cu o oaie este o temă falsă şi că brandul nu poate fi schimbat până în 2020.
"Este o temă falsă. Brandul nu poate fi schimbat până în 2020. Este vorba de un proiect cu fonduri europene", a precizat, pentru Mediafax, ministrul Turismului.
Fostul preşedinte Traian Băsescu a reacţionat şi el la acest subiect.
"Ministrul Turismului s-ar gândi să schimbe brandul de ţară pentru turism. Foarte bine, este oricând loc de mai bine. Problema este că ministrul ar vrea să fim reprezentaţi de Mioriţa, o baladă tristă, adică de o oaie sau eventual de cei trei ciobani care se omoară între ei. Sunt convins că, dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranţă, ministrul ar fi foarte bine reprezentat", a spus Băsescu
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=16394114&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro