Ministrul Turismului, după ce au apărut informaţii că logo-ul României va fi ilustrat cu o oaie: "Frunza lui Udrea" nu poate fi schimbată până în 2020

Postat la 30 mai 2017 76 afişări

Ministrul Turismului, Mircea-Titus Dobre, a declarat că înlocuirea "frunzei lui Udrea" cu o oaie este o temă falsă şi că brandul nu poate fi schimbat până în 2020.

Ministrul Turismului, după ce au apărut informaţii că logo-ul României va fi ilustrat cu o oaie: "Frunza lui Udrea" nu poate fi schimbată până în 2020

"Este o temă falsă. Brandul nu poate fi schimbat până în 2020. Este vorba de un proiect cu fonduri europene", a precizat, pentru Mediafax, ministrul Turismului.

Fostul preşedinte Traian Băsescu a reacţionat  şi el la acest subiect.

"Ministrul Turismului s-ar gândi să schimbe brandul de ţară pentru turism. Foarte bine, este oricând loc de mai bine. Problema este că ministrul ar vrea să fim reprezentaţi de Mioriţa, o baladă tristă, adică de o oaie sau eventual de cei trei ciobani care se omoară între ei. Sunt convins că, dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranţă, ministrul ar fi foarte bine reprezentat", a spus Băsescu

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori