Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să voteze
Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să participe la alegeri. Campania a fost lansată de un brand de modă. Votul reprezintă cel mai important aspect al democraţiei, este mesajul campaniei.
Monica Lewinsky a fost aleasă de casa de modă pentru femei Reformation pentru a conduce campania, potrivit BBC. Aceasta se numeşte „You’ve Got the Power” şi a fost lansată în parteneriat cu Vote.org.
„Este un an electoral foarte important şi încrederea în instituţiile mari este destul de scăzută”, scrie pe site-ul campaniei.
„Dacă nu vrei să te plângi în următorii patru ani, trebuie să ieşi şi să votezi”, a transmis Monica Lewinsky.
Ea a devenit cunoscută în anii 90 după ce a avut o aventură cu preşedintele SUA, Bill Clinton. Atunci avea 22 de ani şi era stagiară la Casa Albă. Iniţial, preşedintele a negat relaţia. Ulterior, Clinton a vorbit despre un „contact fizic intim nepotrivit”.
Monica Lewinsky a reapărut în atenţia publicului în 2014 şi a devenit activistă, militând în special împotriva hărţuirii cibernetice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro