Motivul pentru care una dintre cele mai cunoscute firme de consultanţă din lume a început să vândă lenjerie şi machiaje

Autor: Ioana Matei Postat la 28 septembrie 2019 174 afişări

Motivul pentru care una dintre cele mai cunoscute firme de consultanţă din lume a început să vândă lenjerie şi machiaje

Top managementul firmei de consultanţă americane McKinsey a decis deschiderea unui magazin de retail în care să vândă de la lenjerie, până la produse de machiaj şi bijuterii, într-un cunoscut centru comercial din Statele Unite, reiese din articolele publicate în presa internaţională de business.

Magazinul a fost deschis în Mall of America, cel mai mare centru comercial din Statele Unite şi este construit astfel încât să testeze eficienţa noilor tehnologii pe care retailerii şi consultanţii lor le-ar putea lansa astfel încât magazinele fizice să fie în continuare relevante în epoca Amazon, scrie Financial Times.

Vizitatorii centrului comercial din Minneapolist vor putea încerca acolo diferite gadgeturi, cum ar fi oglinzi inteligente şi software care le poate ajuta pe cliente să îşi aleagă, de exemplu, mărimea corectă a sutienului. De asemenea, clienţii vor putea să plătească acolo prin intermediul criptomonedelor. În plus, McKinsey va culege prin intermediul magazinului date  referitoare la comportamentul consumatorilor. Executivii din domeniul retailului sunt „constant inundaţi de prezentări şi se pot chinui destul de mult să înţeleagă cum să valorifice diferitele tehnologii existente”, a spus Praveen Adhi, un partener al McKinsey, într-un interviu acordat Financial Times. „Nu există nicio modalitate viabilă, ţinând cont de viteza cu care tehnologia şi analiza datelor se schimbă, pentru a fi în pas cu trendurile, dacă <nu îţi murdăreşti mâinile>.”

O listă rotativă de retaileri va împărţi spaţiul magazinului, care se va intinde pe aproximativ 5.000 de metri pătraţi.

Mall of America nu cere chiria McKinsey pentru spaţiul închiriat. Veniturile generate de magazin vor merge direct către retaileri, care vor plăti o taxă pentru a acoperi câteva din costurile McKinsey.

Reprezentanţii McKinsey spun că nu se aşteaptă să facă bani din acest proiect, pe care l-au denumit Modern Retail Collective. Speră ca datele pe care le vor primi prin intermediul magazinului vor îmbunătăţi înţelegerea lor asupra ceea ce funcţionează în prezent în retail şi ce nu, iar astfel vor putea să aducă o îmbunătăţire a recomandărilor făcute clienţilor lor.

Potrivit CBS News, care citează Coresight Research, multe lanţuri de retail ar putea avea nevoie de ajutor, în contextul în care mai mult de 8.000 de magazine s-au închis anul acesta în Statele Unite şi încă 4.000 ar urma să fie închise până la finalul lui decembrie.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.