Mutare nouă în online: cora şi cora Urban listează peste 15.000 de produse în aplicaţia de livrări Bringo
cora, unul dintre cei mai activi retaileri locali, anunţă că peste 15.000 de produse alimentare şi non-alimentare din hipermarketul cora şi din reţeaua magazinelor de proximitate cora Urban pot fi comandate online pe platforma Bringo.
“Dezvoltarea e-commerce este unul dintre pilonii strategiei de business a cora, iar parteneriatul cu Bringo confirmă preocuparea noastră pe acest segment”, spune Claudia Badea, e-Commerce and Cross-Channel Direct, cora România.
Serviciul poate fi accesat în toate oraşele în care cora este prezentă cu hipermarketuri, respectiv în Bucureşti, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Bacău şi Drobeta Turnu Severin, iar timpul de livrare variază de la 30 de minute în cazul comenzilor din cora Urban, la 90 minute maximum în cazul comenzilor din hipermarketul cora, potrivit informaţiilor transmise joi de reprezentanţii companiei.
“În cei cinci ani de la lansarea pe piaţă, succesul modelului Bringo a fost continuu reconfirmat de numărul în creştere al clienţilor”, adaugă Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.
Oficialii cora precizează că statusul comenzii poate fi monitorizat în timp real prin intermediul aplicaţiei, iar modalitatea de plată este flexibilă, putând fi realizată cu cardul la livrator (POS mobil), în numerar sau online în aplicaţie.
Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiţie de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate şi online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro