Mutarea care ar putea salva Twitter: Platforma social media nu mai prezintă un „risc ridicat" după ce Elon Musk a numit-o pe Linda Yaccarino drept noul şef al companiei
GroupM, deţinută de WPP, una dintre cele mai importante agenţii de media din lume, a declarat clienţilor că nu mai consideră Twitter drept un risc pentru utilizatori, la doar câteva zile după ce Elon Musk a numit-o pe Linda Yaccarino, un nume de referinţă în domeniul publicităţii, în funcţia de şef al platformei de socializare, raportează Financial Times.
Musk a anunţat săptămâna trecută că a angajat-o pe Yaccarino, fosta şefă a departamentului de publicitate de la NBCUniversal, pentru a conduce Twitter, în timp ce el rămâne în funcţia de director de tehnologie şi preşedinte executiv.
Mişcarea a marcat o încercare de a atrage înapoi marile agenţii de publicitate care au părăsit platforma din cauza stilului de conducere neortodox al lui Musk şi a moderării mai lejere a conţinutului după achiziţia sa de 44 de miliarde de dolari. Exodul a şters aproximativ 50% din veniturile de 5 miliarde de dolari pe an ale Twitter.
În noiembrie, GroupM a plasat Twitter în categoria "high risk" din cauza temerilor sale legate de platformă. Dar luni, agenţia a eliminat această clasificare, potrivit a trei persoane direct implicate în subiect, o decizie care probabil va încuraja clienţii să crească din nou cheltuielile pentru publicitate.
GroupM se abţinuse până la o „revenire la normalitate" în ceea ce priveşte cantitatea de conţinut dăunător de pe platformă, care a crescut vertiginos după preluarea de către Musk, potrivit unei persoane familiarizate cu discuţiile.
Martin Sorrell, şeful S4 Capital, a declarat că „deşi este devreme de tras vreo concluzie, numirea Lindei va încuraja clienţii să folosească din nou platforma". El a adăugat: „Linda va face diferenţa dacă i se oferă spaţiu de manevră".
În cele şase luni petrecute la cârma Twitter, Musk a căutat iniţial să atragă favorurile agenţilor de publicitate, principala sursă de venit a platformei, promiţându-le că reţeaua social media nu va deveni un „infern al utilizatorilor".
Cunoscătorii din industrie prezic că Yaccarino va reuşi să repare relaţiile cu angeţiile de publicitate, remarcând reputaţia sa de veteran al Madison Avenue în ceea ce priveşte relaţiile puternice de care dispune.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro