Nir Refuah, MRM: Digitalul ar putea ajunge la 20% din toată piaţa de publicitate în câţiva ani
Doar pentru abonaţii ZF Corporate
Piaţa de digital din România ar putea ajunge în câţiva ani să însemne 20% din întreaga piaţă de publicitate, estimează Nir Refuah (foto), directorul general al MRM România, agenţia de digital marketing membră a grupului de comunicare McCann WorldGroup România. „În prezent industria locală de digital este la nivelul la care se afla cea din Israel în urmă cu patru ani”, spune israelianul în vârstă de 34 de ani care a preluat conducerea MRM România după ce a ocupat din ianuarie 2008 poziţia de VP Creative în cadrul McCann Digital Tel Aviv.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro