NN România şi platforma ATLAS lansează o campanie de informare prin instrumente digitale gratuite
NN România, liderul pieţei de asigurări de viaţă la nivel local, şi platforma digitală de sănătate şi wellbeing ATLAS lansează o campanie de informare prin care pun la dispoziţie o serie de instrumente digitale gratuite şi informaţii utile, potrivit informaţiilor transmise de NN. „Prin parteneriatul cu ATLAS, oferim cadou clienţilor noştri care au o asigurare de sănătate sau de viaţă la NN un set de şedinţe de consiliere cu peste 1.000 de specialişti din diverse arii care ţin de sănătatea fizică, emoţională şi financiară,“ a transmis Alexandra Popescu Zorica, head of innovation în cadrul NN România. Toţi cei care accesează site-ul companiei au posibilitatea de a-şi evalua sănătatea şi starea de bine prin intermediul unor scale de autoevaluare pentru calitatea vieţii, depresie, anxietate, stres, burnout sau bunăstare financiară. Parteneriatul dintre NN România şi ATLAS face parte din strategia amplă a NN pentru inovaţie. NN a început, încă din luna februarie, să acorde, sub formă de beneficiu acces gratuit la serviciile platformei ATLAS celor aproape 2.000 de angajaţi şi consultanţi financiari ai companiei din toată ţara.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro